Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh pracovního cyklu motoru plug-in hybridního vozidla
Koutník, Štěpán ; Kudláček, Petr (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je analýza energetických toků pohonné jednotky plug-in hybridního užitkového vozidla. Rešerše práce se zabývá řešeními elektromotorem asistovaných turbodmychadel, která mohou pozitivně ovlivnit vlastnosti motoru. Následně je analyzován vznětový spalovací motor a užitkové vozidlo prostřednictvím simulací v softwaru GT-Suite, přičemž simulace jsou prováděny na jízdním cyklu WLTC. Výsledky simulací ukazují závislost spotřeby elektrické energie a energie paliva na průběhu cyklu a zobrazují body, ve kterých motor pracuje. Při využití optimální kapacity baterie je možné ušetřit v závislosti na typu cyklu i více než 50 % energie spotřebované spalovacím motorem, s jejíž redukcí přímo souvisí snížení spotřeby paliva. Výsledné řešení je možné použít pro úpravu pracovních bodů motoru a dimenzování hybridního užitkového vozidla pro různé typy provozu v praxi.
Prodlužovač dojezdu elektromobilu
Jelínek, David ; Píštěk, Václav (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o konstrukčním návrhu čtyřdobého motoru se dvěma válci, sloužícímu jako prodlužovač dojezdu. První kapitola stručně popisuje firmu Škoda Auto a.s., pro níž byl výsledný prodlužovač dojezdu navrhován a uvádí dostupná elektrická a hybridní vozidla vyráběna touto firmou. Další kapitola pojednává o rozdělení hybridních vozidel, jakožto určitém mezikroku pro využití elektromobilů, důvodu jejich využití a vymezení výhod a nevýhod jednotlivých variant hybridních vozidel. Třetí kapitola obsahuje popis vzniku koncepčního návrhu celého motoru a podrobněji je zde popsán popis návrhu a „rozvážení“ klikového hřídele. V poslední kapitole je popsán výpočet dynamiky klikového hřídele a zatížení jednotlivých částí. Výsledná bezpečnosti klikového hřídele je určena porovnáním vypočtených hodnot se sériově produkovaným motorem 1,0 MPI evo, z něhož popisovaný prodlužovač dojezdu vychází.
Elektrická a hybridní vozidla
Kosík, Jaroslav ; Mikulčík, Aleš (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na získávání poznatků o elektrických a hybridních vozidlech a jejich vývojem. První část práce pojednává o elektrických vozidlech, jejich historii a možným vývojem, kterým se tato vozidla můžou ubírat. V další části uvádím příklady využití elektrických vozidel v praktickém provozu. Je zde uvedeno porovnání těchto vozidel s vozidly využívající druh pohonu, jako například automobily se spalovacím motorem nebo hybridní vozidla. V závěru je kapitola doplněna o fotografické ukázky konkrétních elektromobilů. Třetí část práce pojednává o předpokládaném vývoji elektrických a hybridních vozidlech. Je zde také uveden popis hybridních vozidel, jejich srovnání s ostatními vozidly využívající jiný pohon i ukázky hybridních vozidel.
Elektrická a hybridní vozidla
Kosík, Jaroslav ; Mikulčík, Aleš (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na získávání poznatků o elektrických a hybridních vozidlech a jejich vývojem. První část práce pojednává o elektrických vozidlech, jejich historii a možným vývojem, kterým se tato vozidla můžou ubírat. V další části uvádím příklady využití elektrických vozidel v praktickém provozu. Je zde uvedeno porovnání těchto vozidel s vozidly využívající druh pohonu, jako například automobily se spalovacím motorem nebo hybridní vozidla. V závěru je kapitola doplněna o fotografické ukázky konkrétních elektromobilů. Třetí část práce pojednává o předpokládaném vývoji elektrických a hybridních vozidlech. Je zde také uveden popis hybridních vozidel, jejich srovnání s ostatními vozidly využívající jiný pohon i ukázky hybridních vozidel.
Analýza elektrických a hybridních vozidel
Slaběňák, Patrik ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
V současné době začínají být zdroje ropy pomalu omezené, a proto je potřeba uvažovat nad alternativními zdroji energie. Výsledkem tohoto semestrálního projektu je základní přehled o aktuálním vývoji elektrických a hybridních automobilů, s možným uplatněním v běžném provozu a také přiblížení jejich hlavních vlastností, jako jsou dojezdová vzdálenost, cena a obsluha při cestování. Energie, potřebná pro provoz elektromobilu uložena v akumulátorech, se dobíjí pomocí elektrických stanic, kterým je také věnována část práce. Dále je práce zaměřena na dimenzování pohonu a výpočet spotřeby energie pro definovanou trať čtyřkolového elektrického invalidního vozíku. Závěr práce se zabývá budoucím vývojem hybridních a elektrických vozidel, nastiňuje předpokládaný směr vývoje v oblasti výkonové elektroniky, motorů a propagace těchto vozidel zákazníkovi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.