Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba zájezdu na Dodekanéské ostrovy
Procházková, Šárka ; Voříšková, Barbora (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření 10 - ti denního zájezdu na ostrovy Rhodos, Kos, Nissyros a Patmos. Hlavním úkolem práce je zkombinování letecké, vodní a silniční dopravy. Práce je rozdělena do 3 hlavních kapitol. První kapitola vysvětluje základní pojmy cestovního ruchu týkající se tématu, jako jsou zájezd, cestovní kancelář nebo různé druhy služeb. Druhá kapitola se věnuje charakteristice Dodekanéských ostrovů. Poslední kapitola je tvořena samotnou tvorbou zájezdu, která obsahuje organizačně - technickou a ekonomickou stránku zájezdu.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Ripplová, Natálie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza nabídky cestovní kanceláře Alexandria. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s činností cestovních kanceláří. Cestovní kanceláře jsou charakterizovány. Zdůrazněny jsou povinnosti cestovních kanceláří, zejména nutnost uzavřít smluvní povinné pojištění proti úpadku. Dále jsou objasněny podmínky pro získání koncesní listiny. První kapitola je věnována také všeobecným a záručním podmínkám. V druhé části práce je cestovní kancelář Alexandria představena. Následně je podrobně analyzována její nabídka. V této části jsou popsány služby, které Alexandria poskytuje. Zmíněna je i inovace její nabídky. V závěrečné kapitole je nabídka zhodnocena pomocí SWOT analýzy. Rozbor silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb vychází z předchozí části práce. Na závěr je nabídka cestovní kanceláře Alexandria znovu zhodnocena a celkově shrnuta.
Nevyužitý potenciál cestovního ruchu ve Španělsku
Potocká, Barbora ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o cestovním ruchu ve Španělsku a jeho nevyužitém potenciálu pro českého turistu. Cílem je analyzovat nabídku českých cestovních kanceláří v této oblasti a na základě výsledků analýzy navrhnout nové poznávací a pobytové zájezdy, které využijí mezeru v nabídce vybraných kanceláří. Práce je členěna do 5 kapitol. První z nich je čistě teoretická a zabývá se charakteristikou cestovního ruchu obecně, popisuje Španělsko a jeho vztahy s Českou republikou z různých hledisek. Druhá kapitola se zaobírá cestovním ruchem Španělska, jeho vývojem a podmínkami pro jeho vznik a udržitelnost v zemi. V pořadí třetí kapitola pojednává o současném cestovním ruchu Španělska na základě statistik a SWOT analýzy. Další kapitola již analyzuje nabídku vybraných českých cestovních kanceláří, více či méně známých. V poslední kapitole jsou nastíněna doporučení pro rozvoj nabídky v cestovním ruchu včetně návrhů nových tras a zájezdů.
Offer analysis of particular travel agency
Bačová, Kristína ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou cestovní kanceláře Kudrna a hlavním cílem práce je zhodnocení nabídky na základě analýzy z různých hledisek. V první kapitole jsou definovány základní pojmy související s činností cestovních kanceláří. V druhé kapitole je představena samotná cestovní kancelář Kudrna, její nabídka, doplňkové služby, ale také formy propagace. Závěrečná část se věnuje zhodnocení nabídky pomocí SWOT analýzy a obsahuje také celkové zhodnocení výsledků bakalářské práce.
Střední Dalmácie - produkty pro české turisty na Jadranu
ZÁVODSKÁ VAHALÍKOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se bude zabývat oblastí Chorvatska, konkrétněji oblastí střední Dalmácie. Hlavním cílem této bakalářské práce bude vytvoření a sestavení zajímavých a kvalitních produktů, které by našly svou klientelu na poli cestovního ruchu.Tyto produkty budou se sestavené na základě dotazníkového šetření. Vedlejším cílem je snaha ještě více přispět k propagaci Střední Dalmácie jako turistické destinace.Zvolíme si dva zájezdy. Oba zájezdy budou pobytově ? poznávací, neboť vycházíme z hypotézy, že je to nejlepší možnost, jak během několika dnů spojit aktivní dovolenou zaměřenou na poznávání s příjemným odpočinkem a relaxací u moře. Tento balík služeb se na základě našeho uvážení bude skládat z dopravy, ubytování, stravování, pojištění a služeb průvodce. Je však nutné podotknout, že oba zájezdy jsou atraktivní a zároveň cenově velmi přijatelné. Zájezdy osloví především všechny ty, kteří mají zájem spojit aktivní dovolenou v podobě poznávání památek a přírodních atraktivit s odpočinkem u moře na Středodalmatském pobřeží. Významný segment trhu v závislosti na věku účastníků budou tvořit pravděpodobně zejména klienti do 30 let, kteří jezdili v dětství na pobytové zájezdy do Chorvatska se svými rodiči a mají zájem tuto oblast ještě více poznat z hlediska kultury a přírody, dále pak střední věková skupina a rovněž senioři s dobrou zdravotní a fyzickou kondicí. Zájezdy se naopak jeví jako nevhodné pro rodiny s dětmi hlavně proto, že termín jejich dovolené je časově omezen školními prázdninami a zároveň proto, že programy zájezdů jsou pro děti do 10 let poměrně náročné.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Hlatká, Adéla ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Práce se zaměřuje na cestovní kancelář one-step CZ a její nabídku. Nejprve jsou v teoretické části vymezeny základní pojmy týkající se cestovního ruchu, jako např. cestovní kancelář či zájezd a také je definován zákon č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Další část práce charakterizuje cestovní kacelář one-step CZ a její konkurenci. Poslední část je věnována nabídce one-step CZ. Jsou analyzovány poskytované zájezdy a služby. Na závěr je nabídka zhodnocena pomocí SWOT analýzy.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Králová, Markéta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky cestovní kanceláře Mayer & Crocus. Nejdříve jsou zde vymezeny základní pojmy související s činností cestovní kanceláře, poté její funkce a produkt a následně podmínky pro získání koncese. Dále jsou popsány prostředky komunikace cestovní kanceláře se zákazníkem, cenová politika a faktory ovlivňující nabídku cestovní kanceláře. V praktické části je představena cestovní kancelář Mayer & Crocus a podrobně rozebrána její nabídka dle následujících kritérií: typu, destinace, dopravního prostředku, formy a rozsahu stravovacích služeb, kategorie ubytovacího zařízení a cílového zákazníka. Zmíněny jsou prostředky komunikace této cestovní kanceláře s cílovými zákazníky a vyhodnocení anketních lístků za sezónu 2010. V závěrečné části je za pomoci SWOT analýzy zhodnocena nabídka cestovní kanceláře Mayer & Crocus.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Nováková, Oldřiška ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na cestovní kancelář AXIA, konkrétně na její funkce, činnost, služby, nabídku,konkurenci (Slan Tour, cestovní kancelář Kellner a cestovní kancelář Mayer&Crocus) a v neposlední řadě její propagaci. První část práce je teoretická, kde jsou definovány všechny důležité pojmy. Zatímco druhá část je založena na praktickém aspektu a nejdůležitější téma této části je analýza nabídky pobytových a poznávacích zájezdů cestovní kanceláře AXIA. V této kapitole je také dále zahrnuta analýza dopravních služeb, ubytovacích zařízení, stravovacích služeb a způsobu propagace nabídky. V závěru práce je vyhodnocena cestovní kancelář AXIA a její aktuální nabídka z hlediska SWOT analýzy a dotazníkového šetření.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Palková, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu nabídky cestovní kanceláře Osvěta. V práci jsou nejprve vymezeny pojmy, s kterými se dále pracuje. Poté je charakterizována cestovní kancelář a její konkurence. V praktické části jsou analyzovány pobytové a poznávací zájezdy včetně služeb poskytovaných cestovní kanceláří. Na tuto část navazují možnosti propagace nabídky a způsoby jejího prodeje. V závěru je cestovní kancelář a její nabídka zhodnocena na základě dotazníkového šetření a SWOT analýzy.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Fabianová, Pavla ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky cestovní kanceláře Alexandria. Nejprve jsou vysvětleny základní pojmy související s činností cestovní kanceláře. Jsou objasněny funkce cestovní kanceláře, její povinnosti a podmínky nutné pro podnikání. V další části práce je představena samotná cestovní kancelář Alexandria. Dále se již kapitola plně věnuje analýze nabídky. V závěrečné části jsou stanoveny silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby vycházejících z rozboru předchozích kapitol. Celá práce je zakončena shrnutím a celkovým zhodnocením nabídky cestovní kanceláře Alexandria.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.