Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání systémů na správu požadavků
Horáček, Marek ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Cílem této práce je popsat a porovnat 4 systémy na správu požadavků v oblasti informačních a komunikačních technologií. Čtenář se postupně dozví, jakého charakteru mohou požadavky nabývat a jaký je proces jejich řešení. Dále budou popsány 4 vybrané systémy, které budou hodnoceny podle předem definovaných kritérií, která budou na závěr vyhodnocena multikriteriálním hodnocením.
Help Desk Management
Blížil, David ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lyčka, Aleš (oponent)
Smyslem této bakalářské práce je popsat způsoby poskytování služeb Help Desku a navrhnout konkrétní zlepšení pro zvolenou firmu. V práci je čerpáno z pracovních zkušeností autora ve společnosti CSC. V práci se autor snaží poukázat na vhodné i nevhodné postupy. Závěr práce je zaměřen na doporučení, kterými by se vybraná firma měla řídit, pokud chce zlepšit své výsledky. Po přečtení této práce získá zájemce o problematiku Help Desků schopnost orientace v tomto oboru.
Implementace metrik help desk v malé IT firmě
Braverman, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
V této práci byla navržena sada metrik vhodných pro měření help desku a ta byla podrobena mutlidimenzionální analýze. Základním konceptem pro celé řešení je metodika ITIL, proto je v práci obsažena i analýza odpovídajících procesů ITIL. Pro vyzkoušení některých metrik, byly tyto nasazeny v help desk aplikaci. Navržená sada metrik byla zúžena na ty, které jsou uplatnitelné v malé firmě. Závěr práce vyhodnocuje provoz vybraných metrik nad reálnými daty a zkoumá možné způsoby interpretace získaných výsledků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.