Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing
Skočík, Miroslav ; Novák, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na výběr a aplikaci vhodných nástrojů internetového marketingu. Specifikuje možné oblasti B2C propagace na internetu. Analyzuje vybranou společnost a její dosavadní působení v oblasti internetového podnikání vzhledem k doporučeným postupům a postupům konkurenčních společností. Využívá teoretických znalostí a analýz k aplikaci navržené strategie internetového marketingu a nakonec porovnává dosažené výsledky aplikace jednotlivých oblastí internetového marketingu.
Nasazení Google+ pro efektivní komunikaci v profesním kolektivu
Peter, Martin ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na elektronické sociální sítě a jejich implementaci do společnosti z oboru informačních technologií. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe systematicky navazují. V teoretické části jsou popsány vybrané online sociální sítě se zvýrazněním výhod pro uplatnění v profesním kolektivu a porovnáno využití těchto sociálních sítí v České republice. Následně jsou uvedeny zásady firemní komunikace a jemně navazuje odůvodnění, proč by měly být sociální sítě ve firmách využity s ohledem na právní stránku věci. Praktická část popisuje zkoumaný pracovní kolektiv a analyzuje problémovou situaci, která je v této práci řešena. Pomocí metody vícekriteriálního rozhodování je vybrána nejvhodnější elektronická sociální síť pro zkoumaný pracovní kolektiv a následně je nasazena, resp. implementována do prostředí tohoto kolektivu. Ze sběru dat z praktického využití kolektivem po implementaci, tedy ze zpětné vazby jeho členů, je vyvozen závěr a porovnána úspěšnost či neúspěšnost implementace, resp. výsledný účinek na efektivitu komunikace pro management týmu i pro členy týmu. Na základě výše zmíněného závěru je do budoucna navíc vytvořena sada dalších doporučených změn a inovací při užívání vybrané elektronické sociální sítě v tomto týmu.
Komerční využití sociálních sítí
Vondrášek, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využívání sociálních sítí společnostmi za účelem získávání přínosů pro jejich podnikání. Práce se věnuje dnešním globálně nejpopulárnějším sociálním sítím, a to konkrétně sítím Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ a YouTube. V teoretické části jsou tyto sociální sítě stručně popsány a je zde analyzována jejich vhodnost a možnosti pro vybrané využití ve společnostech. Mezi probírané možnosti patří zejména marketing, komunikace se zákazníky, budování značky a public relations. Následně jsou v praktické části uvedené případové studie, které využití sociální sítě společností, popisované v teoretické části, ukazují v praxi, a to včetně přínosů, které tím společnost získala a nákladů na ně. Případové studie dále ukazují využití sociálních sítí tradičními i netradičními způsoby a to v malé, i ve veliké společnosti. Práce je dále doplněna výzkumem, realizovaným dotazníkovým šetřením toho, jak působení společností na sociálních sítích vnímají jejich uživatelé.
Vývoj vnímání Google+
Gemrich, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Motyčka, Luděk (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře se současným stavem trhu sociálních sítí v České republice s výrazným zaměřením na vývoj vnímání uživatelů nováčka na trhu Google+ a vyhodnocení úspěšnosti marketingových aktivit vedených za účelem podpory této služby - vše pak za pomoci výzkumu. Diplomová práce je rozdělena do 3 celků, které postupně popisují dnešní vnímání sociálních sítí, jejich definici a také jejich situaci na českém trhu. Po bližším popisu Google+ je dále představen výzkum vedený za účelem získat data umožňující porovnání situace před a po ukončení výše zmíněných marketingových aktivit realizovaných v průběhu léta 2012. Závěrečná část práce se zabývá analýzou výzkumu za účelem zjištění vývoje povědomí o a užívání porovnávaných sociálních sítí a samozřejmě také velmi detailním pohledem na Google+ samotné a vyhodnocení efektivity marketingových aktivit.
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financials
Klápová, Nikola ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financial. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro efektivní využívání sociálních sítí společnosti. Doporučení jsou navrhnuta na základě provedené analýzy o využívání sociálních sítí konkurenčních firem. První část práce se zabývá problematikou sociálních sítí a Competitive Intelligence. Teoretická část diplomové práce vysvětluje pojem sociální síť, prezentuje vybrané české i světové sociální sítě a objasňuje tématiku Competitive Intelligence. Praktická část prezentuje společnost Provident Financial, včetně současného stavu využívání sociálních sítí a firemního Competitive Intelligence. Následuje prezentování vybraných analyzovaných konkurenčních společností s popisem využívání jejich sociálních sítí. Analýza sociálních sítí konkurenčních firem je zakončená sumarizací výsledků analýzy i s benchmarkingovými ohodnoceními. Výsledky benchmarkingu slouží jako podklad pro sestavení sady doporučení k efektivnějšímu využívání sociálních sítí společnosti Provident Financial.
Marketing přes sociální sítě
Teplý, Lukáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je rozebrat, jaké jsou možnosti marketingu na sociálních sítích. První kapitola se zabývá internetem, marketingovým a komunikačním mixem. Druhá kapitola popisuje sociální sítě a jejich historii. Dále jsou zde charakterizovány generace X, Y a Z. Hlavní část práce je pak zaměřena na jednotlivé sociální sítě jako Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+. V těchto kapitolách jsou potom detailněji rozebrány možnosti a nástroje, které mohou společnosti využít k marketingu.
Využití sociálních sítí v bankovním sektoru v ČR
Balcar, Filip ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí v bankovním sektoru České republiky. Jejím cílem je na základě vlastního průzkumu aktuálního stavu působení vybraných českých bank na sociálních sítích navrhnout sadu doporučení pro úspěšné působení bank v prostředí sociálních sítí. Práci tvoří čtyři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje poznatky týkající se problematiky sociálních sítí získané v již obhájených diplomových pracích. Druhá kapitola se na problematiku sociálních sítí zaměřuje teoreticky, popisuje aktuální nejdůležitější světové sociální sítě, navrhuje jejich dělení podle typických vlastností a popisuje nejdůležitější způsoby využití sociálních sítí v podnikání. Třetí kapitola obsahuje vlastní průzkum využívání sociálních sítí vybranými českými bankami, definici kritérií pro jeho hodnocení a vlastní vyhodnocení. Na základě provedeného průzkumu je poté ve finální čtvrté kapitole uvedena sada doporučení, která jsou využitelná pro úspěšné působení bank na sociálních sítích.
Srovnání facebook.com a plus.google.com
Horáková, Jaroslava ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce poukazuje na rozdíly mezi vybranými sociálními sítěmi Facebook a Google+. Na začátku autor popisuje obecné charakteristiky sociálních sítí, jejich druhy, výhody, nevýhody a možná rizika, která mohou uživatele postihnout. Dále jsou krátce představeny dvě porovnávané a nejznámější sociální sítě. Hlavním cílem práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které jsou porovnány z pohledu různých uživatelů. V praktické části se autor zaobírá možnostmi propagace firmy Zentity s. r. o. na sociální síti Google+. Budou vytvořeny ukázky propojení s webovými stránkami, reklama pomocí AdWords a na závěr vyhodnocení úspěšnosti firmy.
Možnosti využití sociálních pro podporu podnikání
Vaněk, Jiří ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimir (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání" je charakteristika jednotlivých druhů sociálních sítí z hlediska možnosti jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti organizací. Klade si za cíl analyzovat současný stav, možnosti a podmínky využití sociálních sítí v České republice. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na představení jednotlivých druhů sociálních sítí, je zde zmíněn jejich vznik, vývoj a možnosti využití v podnikové praxi. Praktická část se zabývá analýzou současné situace společnosti Zentity s. r. o. v oblasti sociálních sítí. Společnost je poté porovnána se svými hlavními konkurenty v odvětví. Přínosem této práce je právě ono srovnání využití sociálních sítí vůči svým konkurentům a návrh efektivnějšího řešení prezentace uvedené společnosti na sociálních sítích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.