Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inteligentní bezpečnostní kamera založená na Raspberry Pi
Vinarčík, Peter ; Španěl, Michal (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Cieľom práce je vytvoriť Pan-Tilt-Zoom bezpečnostnú kameru skonštruovanú pomocou Raspberry Pi a kamerového modulu. Výsledná kamera podporuje podstatnú časť ONVIF štandardu. Softvér kamery je implementovaný v Pythone a čiastočne v Node.js. Kamerový modul zachytáva zorné pole o veľkosti 200 stupňov. Zachytený obraz je pomocou prvkov počítačového videnia - knižnica OpenCV pre Python prevedený na simuláciu Pan-Tilt-Zoom kamery. Výsledný obraz bude možné ovládať a pozorovať v sieťovom nahrávacom zariadení Shinobi.
Bezdrátové ovládání robota pomocí mobilní platformy
Matuška, Jakub ; Kiac, Martin (oponent) ; Přinosil, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro všesměrové ovládání pohybu robota pomocí mobilního zařízení s operačním systémem Android. Aplikace umožňuje i zobrazení obrazového signálu z webkamery robota. V rámci realizace byla vytvořena Android aplikace sloužící jako uživatelské rozhraní. Robota lze ovládat pomocí dvou virtuálních joystiků. Realizován byl i modul řízení na straně robota. Jako řídící jednotka byl použit mikropočítač Raspberry Pi. Služba streamování videa byla realizována pomocí multimediálního frameworku GStreamer v podobě RTP streamu. Byl realizován modul zabezpečení. V práci je předložen potřebný teoretický základ a následně je popsána samotná realizace aplikace.
Zachytávání a komprese videa na vestavěných zařízeních
Dušek, Oto ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
 Průmyslové kamery se často využívají pro aplikaci strojového učení. Tyto kamery však produkují velký datový tok a při zpracování videa dále od kamery je potřeba ho redukovat. Problém se snaží vyřešit tato práce. Zaobírá se návrhem systému vhodného pro zachytávání videa z průmyslových kamer, jeho komprimaci a další distribuci aplikacím, které ho zpracovávají. Kromě samotného návrhu popisuje i vhodné technologie použitelné pro vývoj takové multimediální aplikace. V případě tohoto systému byly například využity multimediální frameworky FFmpeg a GStreamer, jež značně zjednodušují implementaci jeho nejdůležitějších částí.
Embedded Vision System on NVIDIA platform
Krivoklatský, Filip ; Arm, Jakub (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with design of embedded computer vision system and transfer of existing computer vision application for 3D object detection from Windows OS to designed embedded system with Linux OS. Thesis focuses on design of communication interface for system control and camera video transfer through local network with video compression. Then, detection algorithm is enhanced by transferring computationally expensive functions to GPU using CUDA technology. Finally, a user application with graphical interface is designed for system control on Windows platform.
Srovnání multimediálních frameworků
Brandejs, Zdenko ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit srovnání nejznámějších multimediálních frameworků podle podporovaných platforem, formátů a využití. Seznámit se s multimediálními frameworky a jejich knihovnami pro práci s multimédii. Konkrétně se jedná o Video for Windows, DirectShow, Media Foundation, FFmpeg, GStreamer, xine a QuickTime. Detailně popsat jak jednotlivé technologie fungují včetně jejich architektury. Vytvoření webového tutoriálu, kde se uplatní teoretické znalosti při tvorbě přehrávačů. 
Video mixer/translátor pro webové videokonference
Hutar, Jan ; Balík, Miroslav (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na základní popis, srovnání a zpracování video standardů H.264 a VP8 v reálném čase. Jedná se především o podporu videokonferenčních systémů, které pracují s těmito vzájemně nekompatibilními standardy. Práce prozkoumává a testuje dva nejvýznamnější softwarové prostředky vyhovující základním požadavkům na práci s videem v reálném čase, dostupné s LGLP licencí a to FFmpeg a GStreamer. Práce navrhuje postup provádění video mixu vstupních datových proudů a způsob pro- vedení překódování do požadovaného výstupního proudu. Pro realizaci a zprávu mixe- ru/translátoru je použit nástroj FFmpeg a vytvořeno jednoduché rozhraní dostupné z webového prohlížeče za pomocí podpory HTML, PHP a Javascript.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.