Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
AeroWorks: Pohybová platforma pro simulátor
Morávek, Martin ; Kunovský, Jiří (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konceptem simulace letu s využitím Stewartovy platformy a postupem výpočtu zpětné kinematiky tohoto manipulátoru. Dále je zde prezentován princip washout algoritmu, který zabezpečuje vhodné vnímání zrychlení a polohy pilotem v simulátoru a zabraňuje tomu, aby platforma dosáhla svých limitů.  Digitální filtry navržené pro použití v implementaci washout algoritmu a jejich charakteristiky jsou zde také popsány. Poslední část popisuje architekturu výsledného systému a implementaci jednotlivých částí.
Aerospace - Vizualizace letových dat
Morávek, Martin ; Bartoň, Radek (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabýva problematikou vizualizace letových dat v kabině letadla. Popisuje zavedené analogové přístroje a moderní LCD letové displeje. Podstatná část se věnuje návrhu a implementaci aplikace letového displeje pro model letounu Zlin Z-142 s využitím dat z leteckého simulátoru. Při návrhu je brán ohled na formu a srozumitelnost zobrazovaných dat. Jsou tu diskutovány různé verze návrhů včetně konečné verze z hlediska srozumitelnosti a čitelnosti jednotlivých ukazatelů.
Certifikace leteckých simulátorů dle požadavků EASA
Dittel, Daniel ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je sestavit postup certifikace leteckého simulátoru podle požadavků EASA. Práce obsahuje základní rozdělení simulátorů podle požadavků na věrnost simulace a dále se zabývá postupem certifikace konkrétního simulátoru letounu Boeing 737 MAX, kde cílem je certifikovat simulátor na úroveň FNPT II/MCC. Certifikaci práce rozebírá z obecného hlediska, dále z hlediska požadavků na vizuální systém a zvukový systém a obsahuje také požadavky na rozšíření z úrovně FNPT II na FNPT II/MCC. Práce také obsahuje přehled předpisů, podle kterých se certifikace leteckých simulátorů řídí. Práce dále obsahuje kapitolu, kde jsou popsány možnosti využití simulátoru letounu Boeing 737 MAX úrovně FNPT II/MCC.
Comparison of selected criteria of flight characteristcs on an airplane simulator
Melich, Peter ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Matějů, Jiří (vedoucí práce)
As of today, we might consider PC technologies as very progressive and advanced. Due to this fact, we have numerous commercial flight simulators available on the market nowadays. However, each flight simulator has it’s own specific characteristics and behaviour and that’s why I’m going to compare selected flight characteristics in the chosen flight simulator on a chosen aircraft type (Cessna 172SP in my case) and it’s comparison with measured data from real-life environment in this thesis. Data comparison will show us how accurately simulator responds to inputs from the user and if the simulation is similar in relation to real conditions.
Grafické rozhraní průhledového displeje
Svorada, Slavomír ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá trendami v oblasti vizualizácie letových dát. Cieľom práce je navrhnúť vlastnú vizualizáciu letových dát pre priehľadový displej a následne návrh implementovať v prostredí leteckého simulátora, ktorý obsahuje technológie podporujúce virtuálnu realitu. Špecifickým zámerom bolo vytvorenie priehľadového displeja pre elektrický letún s kolmým štartom a pristátim (eVTOL).
Graphical Interface for Flight Displays
Tabášek, Michal ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the flight data visualization. It contains a description of the airplane mathematics and physics model, instruments used for flight data visualization and process of creating a primary flight display for flight simulator. The display is created using C++ language and OpenGL graphics library.
Grafické rozhraní letových displejů
Fialová, Lenka ; Rydlo, Karol (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vizualizací letových dat a letových fyzikálních veličin v pilotní kabině současného letadla. Cílem práce je aplikace pro primární letový displej (PFD), která zobrazuje letové veličiny moderním a srozumitelným způsobem. V práci je popsán návrh rozhraní a vývoj aplikace, která je určena pro simulátor dopravního letounu.
Využití simulátorů s pevnou základnou v pilotním výcviku
Palich, Kristián ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
PALICH, K. Využití simulátorů s pevnou základnou v pilotním výcviku. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta strojního inženýrství, 2013. 80 s. Vedoucí diplomové práce Ing. Jiří Chlebek, Ph.D. Tato práce pojednává o simulátorech a výcvikových zařízeních používaných v pilotním výcviku, jejich rozdělení dle předpisů zabývajících se touto problematikou. K obecnému popisu simulátorů patří i kapitola historie těchto zařízení, jejich vývoj od samých počátků až po současnost a také popis jednotlivých zobrazovacích, pohybových nebo audio-vizuálních systémů. Značná část práce se zabývá využitím školního simulátoru Jeppesen Flite Pro, který je součástí leteckého ústavu. Práce zahrnuje využitelnost ve výuce na bakalářském i navazujícím magisterském studiu, rozpis jednotlivých předmětů dle aktuálních osnov, ve kterých by bylo možné simulátor využívat.
Grafické rozhraní průhledového displeje
Svorada, Slavomír ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá trendami v oblasti vizualizácie letových dát. Cieľom práce je navrhnúť vlastnú vizualizáciu letových dát pre priehľadový displej a následne návrh implementovať v prostredí leteckého simulátora, ktorý obsahuje technológie podporujúce virtuálnu realitu. Špecifickým zámerom bolo vytvorenie priehľadového displeja pre elektrický letún s kolmým štartom a pristátim (eVTOL).
Comparison of selected criteria of flight characteristcs on an airplane simulator
Melich, Peter ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Matějů, Jiří (vedoucí práce)
As of today, we might consider PC technologies as very progressive and advanced. Due to this fact, we have numerous commercial flight simulators available on the market nowadays. However, each flight simulator has it’s own specific characteristics and behaviour and that’s why I’m going to compare selected flight characteristics in the chosen flight simulator on a chosen aircraft type (Cessna 172SP in my case) and it’s comparison with measured data from real-life environment in this thesis. Data comparison will show us how accurately simulator responds to inputs from the user and if the simulation is similar in relation to real conditions.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.