Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proces elektronizace veřejné správy v ČR
PEŠÁKOVÁ, Romana
Práce se zabývá procesem elektronizace veřejné správy v prostředí ČR. Věnuje se veřejné správě a zatím neukončené reformě veřejné správy, jejíž významnou součástí je poté elektronizace veřejné správy. V práci je přiblížen eGovernment a jeho vývoj v ČR. Posléze je pozornost zaměřena na projekt Ministerstva vnitra ČR eGON, zvláště na jeho nejviditelnější část Czech POINT.
Datové schránky v teorii a praxi
Trnka, Eduard ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Institut datových schránek byl do českého právního řádu zaveden zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů již před třemi lety. Cílem této práce je představit datové schránky v kontextu českého eGovernmentu a na základě případové studie posoudit jejich skutečný přínos pro občana komunikujícího s orgány veřejné moci. V úvodní části práce seznámím čtenáře s legislativními východisky Informačního systému datových schránek a souvisejících nástrojů eGovernmentu, popíši specifika fungování a používání datových schránek a shrnu jejich vývoj od spuštění systému v roce 2009 do současnosti. Ve druhé části práce kladu hlavní důraz na případovou studii, zachycující realitu použití datových schránek na českých úřadech. Na jejím základě posuzuji úspěšnost splnění cílů definovaných Ministerstvem vnitra České republiky při jejich zavádění.
Marketingová komunikace veřejného sektoru - srovnání České republiky a Lichtenštejnského knížectví
Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kocourek, Aleš (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou situací v oblasti využívání marketingových komunikačních aktivit ve sféře veřejného sektoru. Po uvedení do problematiky tématu práce následuje vysvětlení významnosti využívání marketingové komunikace ve státní sféře, podíl veřejného sektoru na tvorbě image státu, význam propojení veřejný sektor -- občan na oblast vnímání nekomerční sféry. V textu je nastíněna metodologie pro užívání marketingových komunikačních strategií pro oblast veřejné správy a jsou zde uvedeny příklady komunikačních technik veřejných institucí České republiky. Další kapitola se zabývá situací v obdobné oblasti v Lichtenštejnském knížectví, včetně komparace s Českou republikou. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem mezi občany České republiky a institucemi veřejné správy v Česku, vztahujícím se k tématu diplomové práce.
Analýza aplikací na Úřadě městské části Prahy 6
Novák, Filip ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Kratochvílová, Lenka (oponent)
Cílem práce je analyzovat vybrané aplikace na úřadě městské části Praha 6. V práci budou představeny základní činnosti úřadu a aplikace, které s těmito činnostmi souvisí. Hlavní přínos této práce bude v komplexním představení používaných aplikací a ukázání způsobů jejich použití, dále poukázání na případné nedostatky.
ICT ve veřejné správě
Sys, Bohuslav ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Dnešní doba tolik závislá na nových technologiích neponechává žádnou z oblastí lidské činnosti bez povšimnutí. Nejinak je tomu i v případě komunikace občana se státním aparátem, kde rozvoj informačních a komunikačních technologií přináší nové možnosti. Tato situace dala vzniknout nové oblasti IT/ICT a to eGovernmentu, jehož základním úkolem je ulehčovat a zjednodušovat jednání občanu s jejich vládou. Cílem této práce je představit eGovernment, jeho možnosti a potenciál pro zjednodušení práce mnoha lidí. Hlavní pozornost je přitom věnována projektům realizovaným v České republice a to jak přímou analýzou jednotlivých služeb, tak srovnáním se situací v zahraničí. Na začátku práce se nejprve seznámíme s pojmem eGovernment a s jeho historií v rámci ČR, poté bude následovat představení vybraných zahraničních a tuzemských projektů. V analytické části nejprve zhodnotíme legislativní prostředí podporující tvorbu eGovernmentu a následně provedeme rozbor služeb Datové schránky a projektu eGON, které v současnosti tvoří základní služby poskytované veřejnou správou. Na závěr zhodnotíme možnosti bezpečnosti celého systému a v souhrnu představíme nejdůležitější poznatky vyplívající z celé práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.