Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení hydrodynamického zatížení přelévané mostovky s využitím 2D numerických simulací
Pavlíček, Michal ; Hrdlička, Libor (oponent) ; Špano, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stanovením hydrodynamického zatížení přelévané mostovky. Pro účel stanovení tohoto zatížení byl využit programový balík ANSYS 15.0 (konkrétně moduly Workbench, Design Modeler, Meshing, Fluent) vytvořen 2D numerický vertikální model proudění vody s volnou hladinou. Výsledkem výpočtů jsou hodnoty jednotlivých silových složek hydrodynamického zatížení (horizontální složka, vertikální složka a ohybový moment) působící na mostovku a hodnoty tvarových součinitelů. Simulace proudění byla provedena pro různé tvary příčného řezu mostovkou odpovídající různému zaplavení mostovky a různým hodnotám přítokové rychlosti. Výsledky byly porovnány s již provedenými měřeními na fyzikálním modelu a s výsledky publikovanými v dostupné literatuře.
Comparison of panel codes for aerodynamic analysis of airfoils
Bilčík, Adam ; Schoř, Pavel (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
The purpose of this study is to create an overview of currently the most used panel codes for computation of aerodynamic characteristics of 2D airfoils. Description of the basic principles of panel code, comparison of various implementation and evaluation (accuracy, applicability) for typical tasks. In this thesis there were used three different panel codes: Xfoil, JavaFoil and XFLR5. Thesis was enriched by measurement in wind tunnel.
Principy konstrukce aerodynamického tvaru karoserie vozidel
Oslizlo, Aleš ; Ambróz, Richard (oponent) ; Laurinec, Marián (vedoucí práce)
V práci jsou vysvětleny principy konstrukce aerodynamického tvaru karoserie vozidel, koeficient odporu při obtékání vzduchu, vliv na průběhy tlaků a vlastnosti mezní vrstvy. Dále jsou ukázány základní aerodynamické tvary karoserie u osobních, užitkových a závodních automobilů.
Analýza účinků zatížení větrem na stavební konstrukce
Štěrba, Martin ; Kala, Jiří (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou účinků zatížení větrem na stavební konstrukce. V rámci práce je řešeno numerické modelování obtékání tuhých válcových těles při vysokých Reynoldsových číslech. K simulacím byl použit výpočetní software ANSYS CFX. Výstupem práce jsou průběhy Strouhalova čísla a průběhy součinitelů odporu a vztlaku v závislosti na Reynoldsově čísle.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.