Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Píst čtyřdobého vznětového motoru o výkonu 77kW
Štol, Michal ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Anotace Michal Štol Píst čtyřdobého vznětového přeplňovaného motoru pro osobní automobil ÚADI, 2008, str. 39, obr. 18. V této bakalářské práci se budeme zabývat především popisem jednotlivých částí pístní skupiny čtyřdobého vznětového motoru pro osobní automobil a jejich charakteristickými znaky a jednotlivými typy, dále probereme postup základního návrhu pístu a pevnostní kontrolu kritických průřezů pístu.Po těchto krocích dále vytvoříme výkresovou dokumentaci pro píst vznětového motoru
Tříválcový řadový vznětový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro užitková vozidla
Domský, Viktor ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem práce je vyšetření vlivu excentricity na průběh síly mezi pístem a vložkou válce a vlivu na vyvážení klikového mechanismu. Pro vybranou hodnotu excentricity navrhnout provedení vyvážení a provést pevnostní kontrolu klikového hřídele s uvážením torzních kmitů. Excentricita je zvolena pomocí poměru ztrátové práce excentrického a centrického mechanismu. V práci je znázorněn vliv excentricity na vybrané kinematické veličiny. Pevnostní kontrola je řešena v softwaru ANSYS. Pomocí zvolené excentricity se podařilo v kontaktu pístu a vložky válce snížit ztrátovou práci o 10 %.
Bezdemontážní diagnostika vznětového motoru
Válek, David ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je shrnout možnosti bezdemontážní diagnostiky závad vznětového motoru a prakticky je vysvětlit. První část práce je zaměřená na popis jednotlivých komponent a používaných měřidel. Čitatel se seznámí se základními pojmy a principy jednotlivých částí motoru a jejich funkcí. Druhá část se věnuje reálným závadám, které mohou během provozu nastat, a jejich praktickým řešení.
Emisní systémy osobních automobilů se vznětovým motorem
Stráník, Daniel ; Šebela, Kamil (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou emisních systémů osobních automobilů se vznětovým motorem. Cílem práce je rozbor těchto systémů, popis jejich konstrukce i řízení, vysvětlení funkce a také určit jejich vliv na jednotlivé složky výfukových plynů a spotřebu paliva. V závěru práce je pak uveden návrh vlastní koncepce emisního systému.
Vícestupňové přeplňování vznětového motoru
Vichr, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce shrnuje základní poznatky v oblasti přeplňování čtyřdobých pístových spalovacích motorů. Dále se zaměřuje na rozbor některých vlastností vícestupňového se zaměřením na vznětové motory. S využitím analytických vztahů je vytvořen model v podobě webové aplikace, který popisuje spolupráci turbodmychadla, respektive turbodmychadel se spalovacím motorem. S pomocí tohoto modelu jsou posléze navrhnuty některé možnosti dvoustupňového přeplňování pro vybraný motor.
Ojnice čtyřdobého vznětového motoru pro osobní automobil
Zahradský, Vít ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout ojnici pro čtyřdobý vznětový motor na základě daných parametrů motoru. Mojí úlohou bylo navrhnout rozměry ojnice a provést pevnostní výpočet pro jednotlivé části ojnice a ověřit tak její funkčnost.
Měření zpomalení nákladních automobilů do 12 tun při brzdění motorem
Kašparová, Hana ; Sedlák, Jaroslav (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá brzdnými účinky motoru nákladních vozidel. Teoretická část čtenáře seznamuje se základní konstrukcí nákladních vozidel, přibližuje stavbu nejčastěji používaného motoru a vymezuje definice faktorů majících podstatný vliv na brzdění motorem. V praktické části se čtenář seznámí s technikou používanou při realizovaném měření a popisem jednotlivých vozidel vybraných pro realizaci měření. Výsledkem praktické části jsou hodnoty získané měřením včetně jejich interpretace obsažené v závěru.
Systém common-rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor
Ošmera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „systém common rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor“ je zaměřena na aplikaci moderního vstřikovacího systému common rail pro již existující traktorový motor. Diplomová práce pojednává o nejnutnějších úpravách spojených se záměnou vstřikovacího systému, které byly řešeny způsobem minimálních úprav. Tímto typem řešení bylo přihlédnuto k ekonomické stránce problému. Přestavba obsahuje konstrukční návrh zástavby vybraných vysokotlakých komponent a vhodnosti jejich umístění na motoru. Prvotní návrh aplikace systému common rail pro existující traktorový motor potvrdil možnost této přestavby.
Testing of the Common-rail pressure regulation valve by ADwin device
Šoulák, Vojtěch ; Svída, David (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the extension of the testing possibilities of the development test bench using the ADwin device. The main part of the diploma thesis is the design of an additional circuit of the test bench and test programming for pressure control valve. Following part of the diploma thesis deals with the assumption of the pressure control valve components condition after testing. When comparing the expected condition and actual condition after testing, the correct test programming and the correct function of the newly designed circuit are verified.
Motory Dieselgas
Březina, Tomáš ; Böhm, Michael (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem motory Dieselgas. První část práce je zaměřena na historii a vývoj motorů a motorových paliv. Druhá část práce se zabývá vznětovými motory, popisem pracovního cyklu motoru, systémem vstřikování paliva, typy motorových naft, účinností motoru a jeho emisemi. V následující kapitole je zpracován přehled plynných paliv vhodných pro osobní a hromadnou dopravu. Z těchto paliv jsou dále rozvedené dvě nejčastěji využívané. Čtvrtá kapitola pojednává o využití plynných paliv ve vznětových motorech, možnosti přestavby těchto motorů, a to jak přestavbou na zážehový, tak i bez této změny. V poslední kapitole je zpracován vliv na spotřebu a vznik emisí u motorů s duálním pohonem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.