Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje a metody kulturní diplomacie ČR
Jamníková, Lucie ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Předložená diplomová práce má za cíl identifikovat nástroje kulturní diplomacie České republiky v podobě institucí a následně metody, které tyto instituce využívají. V teoretické části autorka vymezí základní pojmy jako veřejná a kulturní diplomacie či kulturní politika. Další kapitola teoretické části se bude věnovat institucionální podpoře kulturní diplomacie a následně budou vymezeny metody a formy, kterých využívá kulturní diplomacie. Nezbytnou součástí zahraniční politiky jsou mezinárodní smlouvy mezi jednotlivými státy, přičemž v oblasti působnosti resortu kultury se sjednávají především tzv. kulturní dohody. Na teoretickou část pak práce naváže kulturní diplomacií v praxi. V empirické části pak bude autorka metodou komparace analyzovat odlišnosti na konkrétním příkladu nástrojů kulturní politiky Českých center v Londýně, Berlíně a Kyjevě. Komparace bude realizována na základě kvantitativních dat z roku 2011. Zdrojem pro tuto komparaci jsou interní statistiky Českých center.
Česká centra jako nástroj veřejné diplomacie ČR
Ďurišová, Tereza ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Druláková, Radka (oponent)
V současném světě hraje čím dál tím důležitější roli nikoliv samotné jednání států, nýbrž umění jej vhodným způsobem prezentovat, dosáhnout tak v očích ostatních co nejpozitivnějšího obrazu a v důsledku toho i lepší pozice v mezinárodním společenství. K naplnění těchto cílů významným způsobem přispívá systematická komunikace a prezentace státu v zahraničí, jež bývá nazývána veřejnou diplomacií. Bakalářská práce zkoumá systém veřejné diplomacie v České republice a soustředí se zejména na jeden z jejích nástrojů - Česká centra. Cílem práce je analyzovat teoretickou i praktickou rovinu činnosti Českých center a tím poskytnout komplexní obraz o jejich fungování. Pozornost je věnována i aktuálním prioritám a iniciativám této instituce.
Marketingová komunikace veřejného sektoru - srovnání České republiky a Lichtenštejnského knížectví
Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kocourek, Aleš (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou situací v oblasti využívání marketingových komunikačních aktivit ve sféře veřejného sektoru. Po uvedení do problematiky tématu práce následuje vysvětlení významnosti využívání marketingové komunikace ve státní sféře, podíl veřejného sektoru na tvorbě image státu, význam propojení veřejný sektor -- občan na oblast vnímání nekomerční sféry. V textu je nastíněna metodologie pro užívání marketingových komunikačních strategií pro oblast veřejné správy a jsou zde uvedeny příklady komunikačních technik veřejných institucí České republiky. Další kapitola se zabývá situací v obdobné oblasti v Lichtenštejnském knížectví, včetně komparace s Českou republikou. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem mezi občany České republiky a institucemi veřejné správy v Česku, vztahujícím se k tématu diplomové práce.
Podpora českého exportu s důrazem na postavení České exportní banky
Morkus, Ondřej ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kalínská, Emílie (oponent)
Bakalářská práce popisuje možnosti státní podpory při pronikání českých podniků na zahraniční trhy. Cílem práce je podat podrobný a srozumitelný výklad možností, které v současné době existují, zhodnotit jejich vliv na vývoj vývozu zboží a investic za poslední roky. První část práce se věnuje exportní strategii a různým institucím vytvořeným na podporu exportu, druhá se zaměřuje na postavení České exportní banky, její roli v podpoře exportu, poskytované produkty a podmínkám, za jakých produkty nabízí včetně omezení mezinárodních institucí týkajících se podpory exportu a činnosti České Exportní Banky. Třetí část se týká hodnocení dopadů současné podpory na export a návrhy na další možnosti podpory.
České centrum v Moskvě a jeho aktivity
Marková, Renata ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Bučková, Jitka (oponent)
Práce se zabývá Českými centry a jejich aktivitami. Popisuje postavení Českých center v proexportní politice ČR a hodnotí jejich přínos pro rozvoj vnějších ekonomických vztahů. Stežejním bodem práce je pak analýza činností jedné z poboček Českých center, Českého centra-Českého domu Moskva a zhodnocení jeho přínosu pro obchodní společnosti, které zvažují vstup na ruský trh.
Česká centra, jejich vývoj a role v rozvoji obchodních vztahů
Němečková, Jitka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tématem diplomové práce jsou Česká centra s důrazem na jejich roli při propagaci ČR v zahraničí. Jedná se o ucelený pohled (analýzu) na reálné možnosti Českých center fungovat efektivně v rámci prezentace České republiky a podporovat rozvoj obchodních vztahů České republiky se zahraničím. Práce také mapuje aktivity ČC, které již v těchto oblastech realizují. Diplomová práce se věnuje také jejich spolupráci s agenturami CzechTourism, CzechTrade a Czechinvest a nastinuje možnosti efektivní koordinace jejich činností do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.