Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Top Moravia, s.r.o.
Vlček, Tomáš ; Vaněček, Petr (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií zaměřenou na určitý segment zákazníků. Snahou je použít teoretické poznatky a firemní materiály do praxe. Pomocí této práce bych chtěl dosáhnout zvýšení podílu firmy na daném trhu a zvednout povědomí o kvalitě o výrobků.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šťáva, Štěpán ; Hlávková, Milada (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování návrhů pro posílení konkurenceschopnosti společnosti zabývající se vývojem, výrobou a prodejem elektronických svítidel se skleněnými nebo plastovými stínítky. Cílem této práce je na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti zpracovat a následně zhodnotit návrhy opatření, které povedou k posílení konkurenceschopnosti této společnosti na českém trhu a zároveň přispějí k zajištění růstu tržeb firmy na tomto trhu.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Vláčelová, Radka ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy opatření pro posílení konkurenceschopnosti malé firmy podnikající v Olomouckém kraji, jejíž hlavním předmětem podnikání je prodej galanterního zboží. Návrhy jsou zaměřeny na rozvoj vztahů se zákazníky, na rozšíření aktivit, které povedou ke zvýšení povědomí o firmě a k získání nových zákazníků. Na základě provedených analýz jsou vymezena východiska definující směr, jakým by se měl podnik ubírat, jeho vize, mise, odpovídající strategické cíle a stanoveny konkrétní kroky pro posílení konkurenceschopnosti. Základním principem použitým při tvorbě návrhů je rozvoj hodnoty pro zákazníka.
Posílení konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Misiorz, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posilováním konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o., který má v současné době finanční problémy a není dostatečně konkurenceschopný. Na základě strategické analýzy jsou provedeny návrhy. Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o. je navržena konkurenční strategie, jejíž součástí je stanovení vize, mise a strategických cílů. Cílem je získat nové zákazníky a posílit tak konkurenceschopnost Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o..
Konkurence zdravotních pojišťoven v ČR
Krekule, Jiří ; Kandilaki, Daniela (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá konkurencí mezi zdravotními pojišťovnami v České republice. Zaměřil jsem se na historický vývoj v kontextu zdravotních pojišťoven, jejich postavení v rámci trhu z pohledu velikosti, počtu pojištěnců, příjmů a nákladů. Celkový systém porovnám se slovenským trhem. Dále se zaměřím na míru konkurence mezi zdravotními pojišťovnami, která panuje v České republice.
Realizace podnikatelského záměru
Maříková, Irena ; Hašková, Simona (vedoucí práce) ; Kolín, Evžen (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak by se dal zrealizovat můj sen o vytvoření konkurenceschopného podniku. Dále jsem se chtěla dozvědět, co vše je nutné pro začátek podnikání v daném oboru. Také jsem se snažila zjistit, kolik nákladů by bylo třeba do projektu vložit a zda by byl hotel výdělečný natolik, aby mohl bez problémů fungovat a obstát při dnešní tvrdé konkurenci. Záměrem bylo vytvořit takové ubytovací zařízení, které by odpovídalo evropským standardům a se kterým by byli spokojeni všichni zákazníci -- ať už rodiny s dětmi nebo podnikatelé. Celkové výsledky mé práce ukázaly, že mnou vybraný projekt by byl realizovatelný. Dále jsem zjistila, že tento hotel by se dokázal uchytit na trhu služeb a je pravděpodobné, že by byl schopen konkurovat jiným podobným zařízením v okolí. Také bylo zjištěno, že náklady do něj vložené by nepřevyšovaly výnosy, což znamená, že podnik by byl výdělečný a tedy konkurenceschopný. Myslím si, že by o něj byl velký zájem, protože leží v poměrně turisticky žádané lokalitě. Z výsledků jsem zjistila, že by bylo třeba vložit vyšší náklady do oprav objektu, ale tyto náklady by se mi v pozdějších letech jistě vrátily. Také jsem se dozvěděla, co vše je potřeba pro začátek podnikání v této oblasti a myslím si, že tyto znalosti by se mi mohly hodit do dalšího života. V neposlední řadě jsem se naučila komunikovat s cizími lidmi a více ekonomicky přemýšlet, a to hlavně při sestavování různých nákladů a výnosů. Určitě se dá říci, že jsem si prohloubila znalosti týkající se ekonomiky a marketingu, které jsem v práci hojně využívala.
Strategie transformace firmy z úrovně malého na úroveň středního podniku
LIŠKOVÁ, Eva
Cílem diplomové práce je analyzovat současný vývoj podniku, zvážit budoucí podobu firmy na úrovni střední velikosti, zjistit potenciál trhu a navrhnout optimální marketingovou politiku firmy. Hlavním cílem je návrh doporučení k rozšíření firmy a ke zvýšení konkurenceschopnosti tohoto transformovaného podniku. V práci je zmapován vývoj podniku z hlediska financování, nákupu, výroby, skladování, distribuce, řízení lidských zdrojů a marketingu. Dále je analyzováno vnitřní prostředí, což zahrnuje finanční analýzu a analýzu zdrojů a kompetencí. Analýza vnějšího prostředí zahrnuje analýzu konkurence, analýzu atraktivity prostředí a STEP analýzu. SWOT analýza shrnuje vnitřní faktory podniku (silné a slabé stránky) a vnější faktory prostředí (příležitosti a ohrožení) z obou analýz. K analýzám a vyhodnocení jsou použity údaje z let 2004 až 2008. Výsledkem této práce je zjištění, že firma je schopna se transformovat na střední podnik v průběhu dvou let, kdy přijme 10 {--} 12 zaměstnanců. Je však třeba snížit zadluženost firmy a v současné době neinvestovat. Ke zvýšení konkurenceschopnosti a ke zvýšení tržeb zavede na trh nový produkt a pomocí agentury Czech Trade osloví nové zahraniční trhy.
Possibilities and conditions of increasing the competition abilities of companies by social networks
Jaščur, Miroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou možností a podmínek sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti společností. V teoretické části se zaměřujem na vymezení podstaty sociálních sítí a historii jejich vzniku, také jsem se věnoval základním principem jejich fungování, jakož i popisu zdrojů příjmů sociálních sítí. V praktické části práce jsem na základě statistik o popularitě a návštěvnosti sociálních sítí vybral ty, které společnostem se zájmem o tento novodobý fenomén nabízejí reálnou možnost zvýšit svou konkurenceschopnost. Následně na to, jsem vypracoval analýzu penetrace vybraných sociálních sítí do podnikatelského prostředí v ČR a objektivní pohled na danou problematiku jsem vykreslil prostřednictvím zpracovaných případových studií společností. V závěru práce jsem navrhl zásady pro úspěšné řízení komunity na sociálních sítích pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Práce si neklade ambice být nejrozsáhlejší analýzou internetových sociálních sítí, ale je souhrnem mnoha teoretických a praktických znalostí a bude sloužit jako velmi dobrý základ pro hlubší zkoumání problematiky možnosti a podmínek využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.