Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vplyv právnej úpravy nového občianskeho zákonníka na činnosť cestovných kancelárií a ich klientov
Židová, Katarína
Židová, K., Vliv právní úpravy nového občanského zákoníku na činnost cestovních kanceláří a jejich klientů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato bakalářská práce je zaměřená na porovnání aktuální a předcházející právní úpravy občanského zákoníku, konkrétně smlouvy o zájezdu a zhodnocení vlivu na cestovní kanceláře a jejich klienty. První část práce obsahuje vymezení cestovního ruchu a legislativu upravující tuto oblast podnikání a také změny občanského zákoníku. V druhé části, tzn. v praktické části se práce zaobírá zkoumáním a porovnáváním vlivů nového občanského zákoníku na cestovní kanceláře a jejich klienty. Rozebírané jsou konkrétní příklady a popsané možné důsledky vybraných změn nového občanského zákoníku, ze kterého vyplývá hlavně hrozba neoprávněných nároků zákazníků na náhradu škody za narušenou dovolenou. Závěr práce obsahuje doporučení cestovním kancelářím a jejich zákazníkům vytvořených v zájmu předcházení vzniku problémů.
Determining the marketing mix for a start-up travel agency aimed at the Belgian market
Hanák, Marek
Tato práce navrhuje marketingový mix sestávající ze 4 P pro začínající cestovní kancelář. V rámci práce byl vytvořen produkt podle kvantitativního výzkumu n=140 a kvalitativního výzkumu belgického trhu. Zahrnuje výpočet ceny dle analýzy konkurence, očekávání segmentu a kalkulace nákladů spojených s poskytnutím dané služby. Navrhuje také strategii propagace se zaměřením na cílový trh a popisuje Place - místo, z hlediska místa prodeje určeného pro belgický trh.
Lázeňství a wellness v nabídce cestovních kanceláří - Jižní Čechy
VÍCHOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem je zhodnotit současnou nabídku cestovních kanceláří v produktech lázeňských a wellness služeb ve vybrané oblasti. Na základě analýzy navrhnout nový balíček služeb pro zvolený segment zákazníků. Prvním krokem práce bylo nastudování odborné literatury a sepsání literární rešerše. Bakalářská práce se dále zabývá statistikami, které se týkají lázeňství. V rámci vlastního zkoumání byly dále uskutečněny řízené rozhovory a dotazníkové šetření.
Analýza nabídky cestovních kanceláří
Hrušková, Dana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Strakova, Ivana (oponent)
Cílem práce bylo provést analýzu nabídky zájezdů do Chorvatska u náhodně vybraných cestovních kanceláří. Předmětem zkoumání byla šíře nabídky zájezdů, daná počtem nabízených letovisek a ubytovacích zařízení, a také její komplexnost spočívající v dostatečné nabídce zájezdů s programovou náplní, které jsou zaměřené na klientelu se speciálními požadavky (poznávací zájezdy, ubytování v luxusních ubytovacích zařízeních). Práce obsahuje také definování teoretických pojmů spjatých s tématem a představení Chorvatska jako oblíbené destinace mezi českými turisty.
Ochrana spotřebitele při poskytování služeb cestovními kancelářemi
Kučerová, Michaela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Ochrana spotřebitele je jedním z nejpalčivějších témat moderní konzumní doby. Jako taková má svá úskalí a její zabezpečení není jednoduché. Zejména pak v oblasti poskytování služeb, kdy spokojenost zákazníka se službou je často velmi subjektivní záležitostí. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav ochrany spotřebitele při poskytování služeb cestovními kancelářemi v České republice. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy, popsán vývoj v českých zemích a charakterizována současná situace a chystané změny. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu uplatňování ochrany spotřebitele v praxi a na průzkum mezi cestovními kancelářemi a jejich klienty.
Analýza nabídky cestovních kanceláří k vybranému segmentu - rodiny s dětmi
Choleva, Ondřej ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato práce se věnuje analýze jednoho z významných segmentů na trhu cestovního ruchu, rodinám s dětmi. Jejím hlavním cílem je rozbor marketingového mixu tří vybraných cestovních kanceláří s důrazem na segment rodin s dětmi. Marketingový rozbor sestavený autorem je shrnut a zhodnocen pomocí SWOT analýzy. Srovnání jednotlivých cestovních kanceláří je provedeno ve dvou modelových situacích s totožnými podmínkami pro všechny zkoumané cestovní kanceláře.
Potenciál rozvoje německých cestovních kanceláří na českém trhu.
Sulková, Radka ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Sojka, Vladimír (oponent)
Úvodní kapitola diplomové práce je zaměřena na vymezení základních pojmů spojených s podnikáním v cestovním ruchu. Následuje analýza trhu německých cestovních kanceláří.Třetí kapitola je věnována konkurenčnímu prostředí českého trhu. Cílem práce je ověřit hypotézu, že v České republice existuje potenciál pro vstup německých cestovních kanceláří na český trh. Metodou zkoumání je dotazníkové šetření v závěru práce, které vyvrátilo původní trvzení a dokázalo, že na českém trhu není dostatečný potenciál púro rozvoj německých cestovních kanceláří.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.