Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků hotelu Antik City
Mazal, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Volkmerová, Blanka (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo pomocí vytvořeného dotazníku zjistit příčiny zákaznické spokojenosti a nespokojenosti. Výsledky šetření analyzovat a po konzultacích s hlavní recepční pokračovat v činnostech, které zákazníci označili pozitivně. Příčiny nespokojenosti pak pokud možno odstranit, nebo alespoň eliminovat.Celkovým cílem pak bylo zlepšit spokojenost zákazníků v hotelu Antik City.
Analýza možnosti stravování zaměstnanců
Zrcková, Kateřina ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje stravovací služby, především pak účelové stravování a hlavně jeho největší část - zaměstnanecké stravování. Stručně popisuje jeho vývoj a současný stav. Popisuje možnosti stravování zaměstnanců na letišti Praha Ruzyně, konkrétně ve dvou největších společnostech ČSA a.s. a Správa Letiště Praha, s.p.. Závěr práce se věnuje průzkumu spokojenosti zaměstnanců letiště Praha Ruzyně s nabízeným (poskytovaným) závodním stravováním.
Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping
Lehovcová, Jana ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Švagrová, Gabriela (oponent)
Spojením oblastí marketingového výzkumu a analýzy spokojenosti klientů v bankovním sektoru vznikla práce se jménem "Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping". Práce je spojením teoretického úvodu a praktické části rozdělěné do dvou oblastí, jimiž jsou dotazování bankovních klientů a mystery shopping provedený na pobočkách bank. Cílem práce je zjistění míst nižší spokojenosti bankovních klientů a navrhnutí opatření vedoucích k zvýšení této spokojenosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.