Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Investiční prostředí Lombardie a jeho ekonomické a další vazby k ČR
Prokopová, Veronika ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Formanová, Věra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat investiční prostředí Lombardie a tím objasnit, proč je region atraktivní pro zahraniční investory a v souvislosti s tím tak důležitý pro hospodářství Itálie. Kromě toho se v závěru zaměřím na charakteristiku vzájemných ekonomických a dalších vazeb Lombardie a České republiky. Myslím si, že by práce mohla sloužit jako jakási "příručka" pro ty, kteří by se rozhodli v Lombardii podnikat. Věřím, že tato práce každého čtenáře navnadí alespoň na malý moment představit si, jaké by to bylo realizovat své podnikatelské záměry právě tam.
Analýza firmy Mountfield a možnosti její expanze na zahraniční trhy
Marešová, Kateřina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Nováček, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou české firmy se zahradní technikou, bazény a hobby produkty. Na základě této analýzy je vybrána a zhodnocena země, do které by v budoucnu bylo možné expandovat. Následně je vybraný trh segmentován a je proveden targeting a positioning produktů firmy Mountfield. Jako poslední část diplomové práce je vytvořen marketingový mix pro dotyčný trh a zákazníky.
Podnikatelský plán
Maťátková, Miroslava ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Štekrt, Vladimír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu společnosti ICV -- Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. Cílem práce je zamyslet se ve strukturované formě nad jednotlivými aspekty podnikatelské myšlenky, analyzovat externí a interní prostředí a na základě stávajících a predikovaných ekonomických dat navrhnout vhodnou cestu k docílení stanovených cílů, ke zlepšení výkonnosti a efektivnosti společnosti. První část přibližuje teoretické základy zpracovávání podnikatelských plánů. Druhá praktická část práce obsahuje analýzu vnějšího okolí, popis produktů, marketing a obchodní plán. Pojednává také o managementu a přináší základní ekonomická vyhodnocení. Závěr pak shrnuje jednotlivé cíle projektu a navrhuje nejlepší postup k jejich splnění.
Bussiness plan - Tower Café
Gašparík, Michal ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kopkáně, Heřman (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro kavárnu na konkrétním místě, v Jindřišské věži a následně zhodnocuje, zda a za jakých podmínek je tento projekt ziskový a realizovatelný. V první části se zabývám teoretickým základem, konkrétně podstatou, účelem, zásadami pro zpracování a samotnou strukturou podnikatelského plánu. V části praktické postupně rozpracovávám podnikatelský záměr, když využívám získané znalosti s teorie a pracovních zkušeností. Struktura podnikatelského plánu obsahuje všeobecný popis firmy, přestavení klíčových osobností a řešení personálních otázek, produkty, analýzu PEST, analýzu SWOT i analýzu konkurence, marketingové cíle, definici složek marketingového mixu za pomoci modelu 4C, výrobu a provozní plán. Finanční plán kromě nezbytných finančních výkazů, analýzy nákladů a výnosů zahrnuje i analýzu bodu zvratu. Na základě poskytnutých informací může tento obchodní plán posloužit především případným zájemcům, kteří by chtěli zkusit podnikat v daném objektu a v této oblasti podnikání.
Strategická analýza podniku
Hnízdil, Radek ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Točev, Ivan (oponent)
Konkrétním předmětem strategické analýzy podniku je krajská příspěvková organizace Jihomoravského kraje. Věcný obsah diplomové práce člením na analytickou a strategickou část v návaznosti na historii organizace a její současný stav, popsaný s ohledem na její substanci, uspořádanost a procesy. Předmětem první kapitoly této práce je stručně se seznámit s historií organizace a jejím současným stavem. V druhé kapitole uvedenou organizaci podrobuji externí a interní strategické analýze, jejímž smyslem je zmapovat její výchozí strategickou pozici. V návaznosti na analytickou část se ve třetí kapitole zabývám formulací strategií a tvorbou konkrétních strategických cílů. V závěrečné části shrnuji nejdůležitější zjištění, které mohou podstatným způsobem ovlivnit její úspěšný rozvoj.
Strategická analýza společnosti Vishay
Prošková, Valerie Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Prošek, Vladimír (oponent)
Práce obsahuje proces strategické analýzy,zaměřenou zejména na aspekty související s přesunem části výroby divize zahraniční společnosti Vishay do České republiky.Pomocí strategické analýzy a jejích jednotlivých metod práce posuzuje zda transfer přinesl předpokládané ekonomické efekty a zda byl využit potenciál, který prostředí České republiky nabízí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.