Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  začátekpředchozí105 - 108  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza využití mužů a žen v reklamě
Slezáková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vondrák, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou využití mužů a žen v tištěných inzerátech lifestylových magazínů pro muže a pro ženy. V práci je použita obsahová analýza tištěných reklam a individuální interview s vybranými respondenty. Středem zájmu obsahové analýzy je, jakým způsobem lifestylové magazíny využívají mužských a ženských postav v reklamách. Individuální rozhovory jsou zaměřeny na to, jak se jednotliví respondenti staví k mužským a ženským rolím. Práce se dále věnuje otázce, zda reklama lifestylových magazínů má vliv na názory respondentů. Výsledky obou výzkumů jsou konfrontovány a je odhaleno, že mínění respondentů je ovlivněno reklamou lifestylových periodik. Závěr je věnován hypotézám, které byly na počátku práce vysloveny. V samotném závěru práce jsou navržena doporučení vztahující se k problematice využití mužů a žen v reklamě.
Muži a ženy v reklame
Rusnáková, Miroslava ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boček, Martin (oponent)
Diplomovová práca sa zaoberá zobrazovaním mužov a žien v reklame, tým ako sú vykresľovaní, aké sú ich typické úlohy, role v reklame. Zisťuje, či sú v reklame osoby vyobrazované vo svojich typicky prisudzovaných vlastnostiach, tzv. genderových stereotypoch. Neopomína taktiež pojmy ako sexizmus a diskriminácia a porovnáva, ako sa to u jednotlivých pohlaví.
Možné překážky uplatnění žen v komunální politice
Černá, Jaroslava Bc. ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Jahodová, Naděžda (oponent)
Práce se zaměřuje na zjištění možných překážek, které ženám angažujícím se v komunální politice tuto činnost znesnadňují, případně jim ve vstupu do komunální politiky brání. Terénní šetření formou intenzivního výzkumu se omezuje na oblast Třeboňska.
Ženy a muži v reklamě
Višňáková, Pavlína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Obsahem diplomové práce je výzkum, jak jsou v současné době prezentovány role mužů a žen v reklamě a jak se jejich zobrazení změnilo za posledních deset let. K výzkumu byla použita metoda kvantitativní obsahové analýzy. Pomocí této metody byly analyzovány inzeráty v časopise Týden, publikované v letech 2005 a 1995. Další užitou metodou je diskusní skupina. Byly realizovány dvě diskusní skupiny, jedna se ženami, druhá s muži.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   začátekpředchozí105 - 108  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.