Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,043 záznamů.  začátekpředchozí1037 - 1043  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prodej nehmotného zboží po Internetu (se zaměřením na hudbu a další autorská díla)
Lichtenberg, Tomáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Jop, Miroslav (oponent)
Prodej nehmotného zboží se zaměřením na hudbu, dále filmy, software, fotografie, elektronické knihy a informace. Analýza trhu, situace v ČR a SR. Vliv na marketing, zejména cenovou politiku a distribuci.
Význam vybraných stimulů v reklamě
Rejsková, Pavlína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním procesem, a to konkrétně působením jednotlivých reklamních stimulů v tisku, rozhlase a televizi. Praktická část potom objasňuje jaký vliv má hudební doprovod v reklamě, jaké hudební žánry se nejčastěji využívají pro určité skupiny a jaké další prvky a stimuly kladně působí na spotřebitele.
Obchodní modely digitální distribuce audia
Hlaváček, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá současným stavem trhu hudby a mluveného slova ve světě a v České republice. Zkoumá používané technologie, platební systémy a obchodní modely, přináší aktuální informace z vývoje hudebního průmyslu. V modelové části je popsán ideální obchodní model, který navazuje na dostupné trendy a vytváří vizi obchodování do budoucna. V praktické části je tento model na základě zadání fiktivní firmy (avšak vycházející z reálného prostředí) upraven a přizpůsoben českým podmínkám. Závěrečná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky a příležitosti a faktory ohrožující vytvořený model.
Hudba v komerčním prostředí, její působení na psychiku a nákupní chování člověka
Mrkvová, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o hudbě v komerčním prostředí, jejím působení na psychiku a nákupní chování člověka. Cílem této práce je charakterizovat postavení hudby v komerčním prostředí, možnosti jejího využití v současnosti a do budoucna a také způsoby ovlivnění vnímání a chování zákazníků. První kapitola stanovuje, zda lze pomocí hudby působit na člověka a ovlivňovat ho. Konkrétně dochází k ovlivnění nálady, emocí, vnímání prostředí a chování člověka. Druhá kapitola charakterizuje teorie vysvětlující působení hudby na člověka, v následující kapitole jsou tyto teorie vztaženy na konkrétní možnosti ovlivnění chování člověka a doloženy pokusy provedenými v minulosti. Ve čtvrté kapitole jsou popsány stávající a nové trendy ve využití hudby, jako je například ambientní hudba, sonic branding, senzorický merchandising a další. Pátá kapitola je věnována etickým a zdravotním otázkám použití hudby v komerčním prostředí ve spojitosti s podvědomým ovlivněním člověka pomocí hudby. Poslední kapitola pojednává o vývoji využití hudby v komerčním prostředí do budoucna. Hudba je velmi důležitou součástí komerčního prostředí, které má velké množství různých využití, ale její potenciál není v současnosti plně doceněn. Pomocí hudby dochází k ovlivňování zákazníka především po stránce psychické, ale má vliv také na náladu, emoce a dokonce chování a nákupní rozhodování zákazníka.
Podpora hudební improvizace ve světě OSS
Nosek, Aleš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Nezbytným vybavením každého muzikanta, který se učí improvizovat, je automatický hudební doprovod. V současné době existuje více programů, jež umožňují hudební doprovod podle za- daného sledu akordů vygenerovat. Tato bakalářská práce ukazuje možnosti, které hudebníkům nabízí komerční a svobodný software. Dále je zde podrobně rozebrána vnitří struktura programu MMA a implementace nové funkcionality v jazyce Python.
Mezinárodní obchod hudebního vydavatelství Supraphon a hudebního nakladatelství ProVox music publishing
Paulů, Lukáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tomášková, Jana (oponent)
Přes popis vývoje hudebního průmyslu, jak na domácí scéně, tak v zahraničí, se práce dostává k historii společnosti Supraphon, a. s. a k jejímu současnému působení v rámci České republiky i v mezinárodním obchodě. Charakterizuje současný trend v oblasti mezinárodního obchodu s hudebními nahrávkami a způsob jejich prodeje do zahraničí. Dále pak líčí vznik a vývoj hudebního nakladatelství ProVox music publishing, s. r. o., věnuje se hlavní nakladatelské činnosti, objasňuje terminologii a charakterizuje domácí a zahraniční činnost tohoto nakladatelství.
Internet a hudební průmysl
Jílek, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce hodnotí situaci hudebního průmyslu v podmínkách prudkého rozvoje internetu a pirátství. Jedná se analýzu trhu a to jak legálního tak i nelegálního šíření hudby. Hlavní důraz je kladen na šíření digitální hudby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,043 záznamů.   začátekpředchozí1037 - 1043  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.