Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí10 - 19další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie dřevo-stavebního podniku KONAMARA SET, s. r. o.
Skokanová, Jana
SKOKANOVÁ, J. Návrh strategie rozvoje dřevo-stavebního podniku KONAMARA  SET, s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Cílem této bakalářské práce je navržení doporučení a strategií pro dřevo-stavební firmu KONAMARA SET, s. r. o. prostřednictvím podrobné analýzy vnějšího a vnitřního pro-středí. Účelem těchto navržených strategií a doporučení je posílení pozice na trhu – zvý-šení konkurenceschopnosti a samotný rozvoj podniku. Práce se dělí na dvě části, a to literární rešerši a výsledky. První část vysvětluje nej-důležitější teoretické složky daného tématu. Výsledková část se pak věnuje příslušným analýzám, z nichž vychází navržení a zvolení vhodných doporučení a strategií, které jsou dále ekonomicky zhodnoceny.
Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku
MACHOVÁ, Martina
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace podniku pomocí vybraných analýz vnitřního prostředí. Na základě takto zjištěných údajů jsou navrhnuty možné změny, proto aby si firma udržela nebo zlepšila svou pozici na trhu. Dále je vypracována SWOT analýza, z jejího výsledku vyšlo doporučení využít své silné stránky k eliminaci hrozeb. Také jsou navrhnuty dvě strategie, které by měli vést k ziskovosti podniku v následujících obdobích
Změna strategie společnosti po změně majitele
Tomková, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje změně, respektive tvorbě nové strategie společnosti zabývající se výrobou a designem svatebních šatů po změně majitele. Hlavním cílem práce je navrhnout novou strategii společnosti, která by měla vést ke zlepšení celkové situace podniku a k expanzi společnosti na rakouský a německý trh. K tomu je nutné provést podrobnou analýzu německého a rakouského trhu svatebních šatů s důrazem na sektor B2B a analýzu českého trhu s důrazem na konečného spotřebitele. První kapitola představuje teoretickou část, ve které jsou definice, pojmy a názory různých autorů na firemní strategii a možnosti její tvorby. Druhá kapitola se zabývá analýzou trhu svatebních šatů na jednotlivých trzích. Jejím cílem je dojít k jasným výstupům, na jejichž základě pak bude možné navrhnout novou strategii společnosti. Doporučení a změny ve strategii společnosti budou vypracovány v poslední kapitole, jejímž cílem je vytvořit takovou firemní strategii, kterou bude možné implementovat vedením společnosti a zároveň přinese znatelné zlepšení jak finanční situace, tak celého chodu podniku.
Zhodnocení efektivnosti investic firmy Ecoproduct s.r.o.
Semrád, Michal ; Pfeiferová, Daniela (vedoucí práce) ; Romana, Romana (oponent)
Předmětem diplomové práce Zhodnocení efektivnosti investic firmy Ecoproduct s.r.o. je analytické zhodnocení činnosti, procesů, ekonomické (finanční) hodnoty společnosti, vlivu právního rámce na činnosti společnosti a v neposlední řadě zhodnocení plánovaných investic. Teoretická část se odkazuje na použité odborné zdroje, které jsou řádně citovány v seznamu literatury. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu efektivnosti firmy více zaměřenou na technickou a marketingovou analýzu (4P) podniku. Součástí diplomové práce je rovněž zhodnocení investice vložené do společnosti včetně finanční analýzy výkonnostních ukazatelů podniku. V závěru práce je představena analýza investice do výroby hovězích vnitřností a návrh pořízení souboru nových výrobních zařízení.
Návrh automatického obchodního systému pro měnový trh
Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá obchodováním na měnovém trhu. Jejím cílem je vytvoření automatického obchodního systému založeném na technické analýze. Práce je rozdělena do několika částí. Po seznámení s teoretickými poznatky a analýze současného stavu následuje vlastní návrh obchodního systému. Systém je vytvořen na základě technických indikátorů a je testován na historických datech a následně optimalizován.
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
Návrh obchodní strategie SBU
Polúch, Eduard ; Dočkal, Emil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zpracování návrhu obchodní strategie SBU. Práce obsahuje teoretické poznatky související s problematikou návrhu strategie a strategickou analýzu současného stavu SBU. Výstupem práce je zpracování a zhodnocení reálného návrhu obchodní strategie, který bude zároveň podkladem pro následnou implementaci.
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
Strategické řízení ve firmě Ekvita spol. s r.o.
Doležal, Ondřej ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Špaček, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení v malých a středních firmách aplikovanou na konkrétní podnik v oboru strojírenské výroby. Hlavní cíl práce byl stanoven následující - na základě strategické interní a externí analýzy navrhnout varianty strategie zaměřené převážně na rozvoj organizace. Z interní a externí analýzy vyplynulo několik silných a slabých stránek společnosti, na které působí z venku řada příležitostí a hrozeb. Všechny tyto oblasti byly analyzovány ve SWOT analýze. Na základě provedené analýzy bylo navrženo několik činností, které byly sestaveny do dvou strategických variant. První varianta je zaměřena především na vývoj nového výrobku a druhá varianta spíše na hledání nových příležitostí na trhu a propagaci firmy. Po zhodnocení jednotlivých variant byla následně k realizaci doporučena druhá strategie.
Strategická analýza automobilového odvětví v České republice
Krönerová, Nikola
Krönerová, N. Strategická analýza automobilového odvětví v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá vypracováním doporučení pro volbu vhodné strategie k upev-nění konkurenceschopnosti podniků působících v dodavatelském odvětví plastových vý-lisků pro výrobce automobilů. Ve vlastní práci byly pro výsledek práce využity analýzy vnějšího prostředí a analýza konkurenčních sil. Pro posouzení atraktivity odvětví a návrhu strategie pro podniky působící v tomto odvětví bylo využito matic EFE, SPACE a GE. Do-davatelům bylo navrženo doporučení agresivních strategií s novými investicemi a inova-cemi odvětví, zvyšování tržních podílů, využití konsolidací, outsourcingu a efektivních MIS pro udržení nebo vyrovnání se vůdčím firmám na trhu na jednotlivých "Tier" úrov-ních.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí10 - 19další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.