Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání mladých lékařů fakultních nemocnic a možnosti jeho financování
Kovařčíková, Jitka
Diplomová práce se zabývá rozvojem lidských zdrojů ve fakultních nemocnicích. Konkrétně se práce zaměřuje na rozvoj mladých lékařů, účastnících se specializačního vzdělávání, mimo medicínský obor. V úvodu práce jsou popsány pojmy týkající se rozvoje lidských zdrojů ve zdravotnictví. Diplomová práce seznamuje čtenáře se současným systémem vzdělávání mladých lékařů a s podmínkami specializačního vzdělávání mladých lékařů. Ve výzkumné části práce je proveden kvantitativní průzkum ve Fakultní nemocnici Olomouc s cílem zjistit potřeby mladých lékařů v oblasti rozvoje lidských zdrojů. V návrhové části práce jsou pak vybrány oblasti doplňujícího vzdělávání pro mladé lékaře a zároveň jsou doporučeni poskytovatelé vybraného vzdělávání. Na základě aktivit spojených s plánováním a realizací programu doplňujícího vzdělávání pro mladé lékaře, je navržen a rozpracován rozpočet.
Využití jednodeskového počítače Raspberry PI při výuce manažerských rozhodovacích dovedností formou hry
Novák, Jakub
Bakalářská práce v úvodu nahlíží na historii a současnost managementu. Dále se věnuje moderním výukovým metodám manažerů prostřednictvím her. V praktické části představuje konkrétní hru, která je implementována pro Raspberry Pi. V závěru práce se zaměříme na možná zlepšení dosavadního řešení.
Úroveň vybraných měkkých dovedností u studentů ekonomických programů vysokých škol
ČEČKOVÁ, Nikola
Tato bakalářská práce se zaměřuje na úroveň vybraných měkkých dovedností u studentů ekonomických oborů vysokých škol. Cílem bakalářské práce je analýza vybraných měkkých dovedností (soft skills) u studentů ekonomických programů vysokých škol, zhodnocení úrovně těchto kompetencí a návrh doporučení pro jejich rozvoj u vysokoškolských studentů v kontextu Průmyslu 4.0. Práce představuje teoretická východiska, která se vztahují k problematice chápání pojmu kompetence a dále také definování pojmu Průmyslu 4.0. Tyto teoretické poznatky jsou poté využity pro dotazníkové šetření a následné analytické části, která se zabývá analýzou úrovně vybraných měkkých dovedností u studentů. Závěr práce obsahuje vyhodnocení úrovně vybraných měkkých dovedností a také návrh doporučení pro jejich rozvoj v souvislosti s Průmyslem 4.0.
Morální profil sociálního pracovníka jako jeden z předpokladů kvality sociální práce
BLÁHOVÁ, Petra
Diplomová práce se zaměřuje na náplň a problémy související s prací sociálního pracovníka a snaží se zhodnotit podstatu jeho morálního profilu. Na základě toho bylo nutné přistoupit k vymezení pojmů sociální práce a uvést tak, že sociální pracovník musí disponovat celou řadou znalostí, schopností a dovedností. Patří mezi ně tzv. měkké dovednosti, jako je empatie, schopnost naslouchat, dovednost řešit konflikty, komunikační schopnosti. Osobní hodnotový žebříček, vlastnosti, životní názory a zkušenosti a mnoho dalšího určuje přístup sociálního pracovníka ke klientům. V další části jsem se věnovala etickým dilematům, se kterými se sociální pracovník potýká a které se snaží určitými přístupy také zvládnout. Hlavním cílem této práce bylo poodhalit, do jakých eticky dilematických situací se sociální pracovníci mohou dostat a jaké volí strategie k jejich zvládání.
Tvorba vzdělávacího kurzu pohledem lektora v kontextu firemního vzdělávání
Procházková, Kateřina ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce je řešena v kontextu firemního vzdělávání zaměstnanců. Cílem je analyzovat optikou lektora dalšího vzdělávání proces tvorby vzdělávacího kurzu. Představuje podnikové vzdělávání pracovníků jako systematický proces v kontextu řízení a rozvoje lidských zdrojů. Zdůrazňuje jeho systematický přístup a provázanost s dalšími činnostmi organizace. Diplomová práce se podrobněji zabývá základními metodami rozvoje a vzdělávání pracovníků uplatňovaných na pracovišti i mimo něj. Definuje termín metody, předkládá jejich základní klasifikaci, způsoby užití v procesu edukace a stručně je charakterizuje. Vymezuje vztahy mezi pojmy pracovník, lidský zdroj a lidský kapitál a objasňuje pojmy vzdělávací projekt, subjekty vzdělávání a další základní pojmy spojené s rozvojem a vzděláváním zaměstnanců v organizaci. Přibližuje současně problematiku vzdělávání dospělých v rámci dalšího vzdělávání, jakožto součást celoživotního vzdělávání a učení každého jedince. Výzkumná část práce je prováděna ve vzdělávací organizaci a respondenty tvoří její zaměstnanci v roli lektora. Prostřednictvím kvalitativního přístupu a nástroje polostrukturovaného rozhovoru byla sbírána kvalitativní výzkumná data. Za využití designu zakotvené teorie a techniky otevřeného kódování práce podrobně analyzuje a interpretuje...
Klíčové faktory úspěšné manažerské kariéry
Hlávková, Šárka
Hlávková, Š. Klíčové faktory úspěšné manažerské kariéry. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Práce se zabývá identifikací klíčových faktorů úspěchu z pohledu ženského zastoupení ve vyšším managementu, a to jak z pohledu teoretického, tak i praktického. Popisuje překážky, kterým musí manažerky čelit a také dovednosti, které je v jejich kariéře nejvíce posunuly/posouvají dále.
Kariérní předpoklady studentů
ŠUSTER, Filip
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu kariérních předpokladů studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích oborů Řízení a ekonomika podniku a Obchodní podnikání ve vztahu k následnému kariérnímu uplatnění absolventů ve vybraných profesních pozicích. Za tímto účelem byly využity databáze výsledků osobnostních testů studentů a databáze absolventů. V práci je zkoumáno, zda existují statisticky prokazatelné rozdíly mezi výsledky obou oborů a u vybraných pozic absolventů jsou porovnávány výsledky měkkých kompetencí s kompetencemi stanovenými Národní soustavou povolání.
Rozvoj a vzdělávání pracovníků ve středně velkém podniku
PEROUTKOVÁ, Sabina
Tato diplomová práce analyzuje rozvoj a vzdělávání ve vybraném podniku. Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu v oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném středně velkém podniku. Teoretická část vysvětluje podstatnou terminologii, která je dále rozvinuta v praktické části. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku, vzdělávání, které v podniku aktuálně probíhá, dotazníkové šetření zaměstnanců a nestrukturovaný rozhovor. Dotazníky obsahující dvacet otázek byly dány zaměstnancům vybraného podniku. Většina zaměstnanců byla při vyplňování velice vstřícná a ochotná. Dotazník obsahuje otázky cílené na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Výstupem těchto dotazníků je zjištění, zda podnik dostatečně motivuje své zaměstnance ke zvyšování vzdělání a zda zprostředkovává a nabízí dostatečné množství metod zvyšování vzdělání. Práce je zakončena návrhy a doporučeními pro zlepšení systému vzdělávání daného podniku.
Manažerské kompetence v rozvoji studentů EF JU
LIŠKOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu manažerských kompetencí studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích oboru Řízení a ekonomika podniku s návrhem rozvoje klíčových kompetencí pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti na trhu práce. Výsledky byly zpracovány na základě dotazníkové šetření pro studenty a manažery podniků se zaměřením na měkké kompetence stanovené Centrální databází kompetencí.
Využití neurolingvistického programování u zaměstnanců státní služby
Beran, Tomáš ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Teoretická část této bakalářské práce shrnuje nejdůležitější poznatky, o které se neurolingvistické programování opírá. Zároveň obsahuje popis vybraných technik. Cílem bakalářské práce je porovnání NLP s technikami uplatňovanými v praxi pro rozvoj měkkých dovedností inspektorů Státního úřadu pro jadernou bezpečnost. Tohoto cíle bylo dosaženo prostřednictvím nestrukturovaných rozhovorů a studiem poskytnutých interních dokumentů, pracovních materiálů a textů kurzů. Součástí práce je polostrukturovaný dotazník, doplněný o informace získané na základě nestrukturovaného rozhovoru s inspektory a další komunikace s nimi. V tomto dotazníku je zkoumán názor inspektorů na vzdělávání v měkkých dovednostech, neurolingvistickém programování a zájem o další vzdělávání v těchto oblastech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.