Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hnací ústrojí řadového pětiválcového vznětového motoru
Zarambukas, Michalis ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Úkolem bakalářské práce je pro zadaný pětiválcový naftový motor spočítat geometrické, termodynamické a provozní parametry válcové jednotky a poté porovnat se skutečným motorem a zhodnotit výsledky. Dalším krokem je provést výpočet termodynamického cyklu a výsledek zakreslit do p-V diagramu. Výpočet síly působící na píst, který zahrnuje návrh základních rozměrů pístu a pístního čepu, z toho vyplývající hmotnost pístní skupiny, následné maximální zrychlení a setrvačná síla pístní skupiny, výpočet měrného tlaku, napětí v pístním čepu. Stanovení základních rozměrů ojnice a materiálové vlastnosti oka ojnice a bronzového pouzdra, stanovení maximálního napětí v důsledku setrvačných sil od tlaku plynů a bezpečnost vůči mezi kluzu a mezi únavy. V úvodu práce je popsán dieselový motor od jeho vzniku přes princip činnosti, až k jeho uplatnění ve společnosti. V závěru jsou zhodnoceny výsledky výpočtu.
Přestavba experimentálního vozidla Formula Faster
Zarambukas, Michalis ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této diplomové práce je přestavba hnacího agregátu u experimentálního vozidla Formule Faster. Jedná se o změnu stávajícího hnacího agregátu Ford Kent 1600cc za agregát Škoda 1,4 MPI. Následujícím úkolem je analýza kinematických vlastností přední nápravy s následnou optimalizací a změnou konstrukce uložení řídící tyče související se sbíhavostí a propružením. Poslední část se zabývá změnou uchycení volantu, přestavbou na odnímatelný volant pomoci rychlospojky.
Přestavba experimentálního vozidla Formula Faster
Zarambukas, Michalis ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této diplomové práce je přestavba hnacího agregátu u experimentálního vozidla Formule Faster. Jedná se o změnu stávajícího hnacího agregátu Ford Kent 1600cc za agregát Škoda 1,4 MPI. Následujícím úkolem je analýza kinematických vlastností přední nápravy s následnou optimalizací a změnou konstrukce uložení řídící tyče související se sbíhavostí a propružením. Poslední část se zabývá změnou uchycení volantu, přestavbou na odnímatelný volant pomoci rychlospojky.
Hnací ústrojí řadového pětiválcového vznětového motoru
Zarambukas, Michalis ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Úkolem bakalářské práce je pro zadaný pětiválcový naftový motor spočítat geometrické, termodynamické a provozní parametry válcové jednotky a poté porovnat se skutečným motorem a zhodnotit výsledky. Dalším krokem je provést výpočet termodynamického cyklu a výsledek zakreslit do p-V diagramu. Výpočet síly působící na píst, který zahrnuje návrh základních rozměrů pístu a pístního čepu, z toho vyplývající hmotnost pístní skupiny, následné maximální zrychlení a setrvačná síla pístní skupiny, výpočet měrného tlaku, napětí v pístním čepu. Stanovení základních rozměrů ojnice a materiálové vlastnosti oka ojnice a bronzového pouzdra, stanovení maximálního napětí v důsledku setrvačných sil od tlaku plynů a bezpečnost vůči mezi kluzu a mezi únavy. V úvodu práce je popsán dieselový motor od jeho vzniku přes princip činnosti, až k jeho uplatnění ve společnosti. V závěru jsou zhodnoceny výsledky výpočtu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.