Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix společnosti Fabory CZ Holding s.r.o.
Záhradník, Šimon ; Kališ, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhy změn v marketingové komunikaci společnosti Fabory CZ Holding s.r.o. Cílem práce je navrhnout takové zlepšení, které podniku přinesou přidanou hodnotu v oblasti marketingu, přičemž tyto změny bude možné reálně implementovat. Teoretická část začleňuje problematiku marketingového mixu do teoretického rámce, kde je podrobněji rozebrána marketingová komunikace. Analytická část popisuje současný stav společnosti. Návrhová část se zaměřuje na návrhy, které zlepšují současný stav marketingové komunikace.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti BS VINAŘSKÉ POTŘEBY, s.r.o.
Záhradník, Šimon ; Vidlář, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracovat návrh plánu rozšíření obchodních aktivit pro společnost BS vinařské potřeby, s.r.o.. Tomu předchází část práce s popisem teoretických východisek v souladu s vymezeným problémem a část věnující se analýze vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se vybraná společnost nachází.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti BS VINAŘSKÉ POTŘEBY, s.r.o.
Záhradník, Šimon ; Vidlář, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracovat návrh plánu rozšíření obchodních aktivit pro společnost BS vinařské potřeby, s.r.o.. Tomu předchází část práce s popisem teoretických východisek v souladu s vymezeným problémem a část věnující se analýze vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se vybraná společnost nachází.
Komunikační mix společnosti Fabory CZ Holding s.r.o.
Záhradník, Šimon ; Kališ, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhy změn v marketingové komunikaci společnosti Fabory CZ Holding s.r.o. Cílem práce je navrhnout takové zlepšení, které podniku přinesou přidanou hodnotu v oblasti marketingu, přičemž tyto změny bude možné reálně implementovat. Teoretická část začleňuje problematiku marketingového mixu do teoretického rámce, kde je podrobněji rozebrána marketingová komunikace. Analytická část popisuje současný stav společnosti. Návrhová část se zaměřuje na návrhy, které zlepšují současný stav marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.