Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bus monitoring and control environment
Zábušek, Gabriel ; Obdržálek, David (vedoucí práce) ; Pop, Tomáš (oponent)
Tento text je především určen jako doprovod k softwarovému a hardwarovému prostředí na monitorování a kontrolu digitálních sběrnic. Tato práce analyzuje problémy kontroly a monitorování digitálních sběrnic a řešení, která jsou na trhu k dispozici. Práce poskytuje řešení ve formě velice modulárního hw/sw prostředí které je schopno plně kontrolovat a monitorovat i2c a CAN sběrnice v jejich základní formě. Také je zde vysvětlen návrh softwaru a hardwaru tohoto prostředí a popis jejich implementace. Práce je především určena nízkoúrovňovým programátorům, firmware inženýrům, nebo komukoliv pracujícímu s komunikací po digitálních sběrnicích.
Bus monitoring and control environment
Zábušek, Gabriel ; Obdržálek, David (vedoucí práce) ; Pop, Tomáš (oponent)
Tento text je především určen jako doprovod k softwarovému a hardwarovému prostředí na monitorování a kontrolu digitálních sběrnic. Tato práce analyzuje problémy kontroly a monitorování digitálních sběrnic a řešení, která jsou na trhu k dispozici. Práce poskytuje řešení ve formě velice modulárního hw/sw prostředí které je schopno plně kontrolovat a monitorovat i2c a CAN sběrnice v jejich základní formě. Také je zde vysvětlen návrh softwaru a hardwaru tohoto prostředí a popis jejich implementace. Práce je především určena nízkoúrovňovým programátorům, firmware inženýrům, nebo komukoliv pracujícímu s komunikací po digitálních sběrnicích.
4-kanálový mixážny pult s real-time efektamy
Zábušek, Gabriel ; Poch, Tomáš (oponent) ; Kofroň, Jan (vedoucí práce)
Tento text je určen jako doprovod k softwarovému dílu Organ-100. Práce popisuje problematiku zpracování signálů v reálném čase na stolních počítačích a poskytuje její softwarové řešení v oblasti hudební zábavy. Toto řešení je ve formě softwarového mixážního pultu, který funguje v reálném čase a podporuje řadu efektů na čtyři vstupy ze souborů různých formátů a na jeden vstup z mikrofonu. Dále vysvětluje použité efekty, analyzuje jejich charakteristiky a popisuje jejich implementaci fungující v reálném čase. Práce by měla sloužit hlavně profesionálním DJ, všem kteří se zajímají o digitální hudbu a digitální audio efekty nebo o vývoj softwaru pracujícím s audio signálem. Celá práce je doplněná názornými obrázky, které jsem vytvořil za pomocí aplikací Matlab2007a, Adobe Photoshop 7 a Microsoft Word.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.