Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na změny marketingového mixu vybraného podniku
Wolfová, Sabina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem podniku Moje Cukrárna. Tento podnik se specializuje na výrobu a prodej italských produktů, jako jsou dezerty, dorty a zmrzliny. V teoretické části jsou probrány důležité analýzy a pojmy marketingu a marketingového mixu. Analytická část zhodnocuje současnou situaci provozovny pomocí analýz, také je v této části zahrnuto dotazníkové šetření, které zkoumá spokojenost B2C zákazníků na trhu. V návrhové části jsou zpracovány návrhy, které povedou ke zlepšení aktuálního marketingového mixu podniku.

Viz též: podobná jména autorů
1 WOLFOVÁ, Stanislava
1 WOLFOVÁ, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.