Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba marketingové strategie ve firmě Sprint, s.r.o.
Weisshäutel, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Olekšák, Michal (oponent)
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii firmy Sprint s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou intuitivně řízenou rodinnou firmu. Firmy patřící mezi malé a střední podniky mají jen zřídka zpracovanou marketingovou strategii, a proto její vypracování a začlenění do řídícího procesu představuje značnou konkurenční výhodu. Teoretická část zahrnuje situační analýzu vnějšího i vnitřního prostředí firmy, která je shrnutá pomocí SWOT analýzy. Z jejích závěrů vychází marketingová strategie, která je definovaná v oblasti hlavních cílů pro marketing, v oblasti organizační struktury a lidských zdrojů, produktového portfolia, ceny, distribuce a komunikace.
Tvorba motivačního programu
Weisshäutel, Jan ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Jindřich, Tomáš (oponent)
Teoretická část-motivace, výkonnost člověka;Maslowova teorie potřeb,Heckausenovy motivační typy pracovníků,Herzbergova dvoufaktorová motivačně-hygienická teorie pracovní motivace,McGregorova teorie X a teorie Y,Teorie spravedlnosti, hmotná a nehmotná stimulace pracovníků, motivační program;Praktická část-zjištění motivační struktury pracovníků firmy pomocí Stoewerova testu, zhodnocení výsledků a současného motivačního programu firmy, návrhy na vytvoření optimálního motivačního programu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.