Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití Google Analytics v eshopu
Weida, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem práce je přiblížit a vysvětlit možnosti webové analytiky jako nástroje pro efektivní vyhodnocování výkonnosti webu a kampaní. Přínosem bude pro všechny, kteří na základě naměřených dat dělají rozhodnutí o dalším vývoji webu a jeho marketingu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první je popisováno nastavení Google Analytics pro měření webu, druhá část ukazuje, jak naměřená data číst a interpretovat. V praktické části je pak oboje aplikováno při analýze eshopu prohifi.cz.
Internetový marketing
Weida, Petr ; Rydzi, Daniel (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem práce je rozebrat vývoj webu z marketingového pohledu. Technologická část je vynechána ve prospěch té obchodní. Práce má za cíl popsat kroky, jak vytvořit uživatelsky přívětivý web, který si lidé oblíbí a budou se na něj vracet. Úspěšný web není dílem tajných triků, ale trvalé a kreativní práce. Práce je založena na dlouholetých zkušenostech autora s weby klientů, kterým pomáhá s internetovým marketingem. Za všechny klienty může jmenovat společnost Internet Mall, která je jedním z největších internetových prodejců u nás. Práce nejdříve popisuje přípravné práce a samotnou tvorbu webu. Následuje jeho propagace, přivádění uživatelů a jejich následné udržení. V závěru je rozebrán vyhledávač Morfeo, na kterém je ukázáno, jak obecně vyhledávače pracují a podle čeho řadí stránky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.