Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie pivovaru Svijany
Vostrý, Filip ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí znalosti marketingové teorie podrobně popsat marketingovou strategii Pivovaru Svijany, analyzovat její silné a slabé stránky a na základě těchto zjištění dále doporučit změny či novinky, které by pivovaru pomohly do budoucna. Práce obsahuje sekundární analýzy dotazníků, databáze MML-TGI a matici SWOT, na jejiž základě jsou jednotlivá doporučení vytvořena.
Marketingová strategie franchisingového řetězce Subway
Vostrý, Filip ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Benschová, Šárka (oponent)
Cílem této práce je teoreticky popsat fungování marketingu a franchisingu se všemi jejich aspekty a mezi sebou navzájem. Na konkrétním příkladu řetězce SUBWAY jsem odhalil nedostatky v oblasti marketingu a pak se snažil tyto nedostatky odstranit a navrhnout některé užitečné změny. Praktická část je založena jak na osobních znalostech, tak na informacích od majitelů a manažerů několika restaurací v Praze a Brně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.