Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální politika Rady Evropy ve vztahu k nových médiím
Vondráková, Tereza ; Šmíd, Milan (vedoucí práce) ; Chaloupková, Helena (oponent)
Tereza Vondráková Bakalářká práce: Mediální politika Rady Evropy ve vztahu k novým médiím - Abstrakt Bakalářská práce s názvem "Mediální politika Rady Evropy ve vztahu k novým médiím" shrnuje všechny zásadní dokumenty a aktivity, které tato mezinárodní organizace k dané problematice přijala. Rada Evropy je instituce s mnohaletou tradicí a zaměřuje se především na ochranu lidských práv a svobod. Jedním z úkolů Rady Evropy je i sledování médií a jejich vývoje a proměn. Neustálý technologický vývoj s sebou přináší i nové formy komunikace na poli internetu a Rada Evropy se rozhodla zkoumat, zda je možné tyto platformy považovat za média. Pokud by tomu tak bylo, vztahovaly by se na tato média povinnosti a práva, jež Rada Evropy zaručuje tradičním médiím především v Evropské úmluvě o lidských právech. Práce se nejprve zabývá definováním Rady Evropy a jejího postavení na mezinárodním poli. Podstatná část bakalářské práce je věnována vymezení pojmů nová média a sociální sítě, pro které zatím neexistuje žádná ustálená definice. Druhá část práce je věnována popisu mediální politiky Rady Evropy od jejího počátku až do současnosti s důrazem na aktivity, které Rada Evropa konala v oblasti internetu a nových médií. Na tyto oblasti se zaměřuje poslední a nejstěžejnější část bakalářské práce. Zde jsou postupně analyzovány...
Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital
Vondráková, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Autorka se bude v diplomové práci zabývat popisem trhu specializovaných reklamních agentur, jejichž hlavní činností je tvorba digitálních, online a mobilních kreativních řešení. Teoretická část práce bude věnována teoretickým východiskům pro tvorbu reklamní kampaně a roli reklamních agentur v celém procesu. Významnou část práce pak bude tvořit vývoj digitálního marketingu a jeho jednotlivých nástrojů, které se aktuálně používají pro digitálně-kreativní reklamní koncepty. Autorka se také bude věnovat vývojům reklamních investic na internetu a proměně struktury marketingových rozpočtů zadavatelů. V praktické části autorka popíše světové trendy v oblasti digitálních agentur s důrazem na jejich odraz v České republice. Součástí práce bude i přehled aktivních digitálních agentur a sdružení či asociací, které se zabývají internetovou reklamou. Popsané trendy pak autorka představí na vybrané společnosti (Nydrle Digital). Zaměří se na konkrétní aktivity, které v oblasti digitálního prostředí agentura podniká. Pro zpracování praktické části povede rozhovory s tvůrci jednotlivých kampaní a popíše vybrané případové studie, které dokládají jednotlivé dílčí činnosti společnosti.
Elitní a masová kultura v oblasti kinematografie
Vondráková, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Čížek, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá teoretickými i praktickými rozdíly mezi elitní a masovou kulturou v oblasti kinematografie. První část práce se nejprve zabývá teoretickou podstatou dělení kultury na vysokou a nízkou, jsou zde i popsány historické momenty, které vedly k tomuto dělení v oblasti kinematografie. V empirické části se již práce soustředí pouze na české kinematografické prostředí, jsou zde vymezeny rozdíly a uvedeny příklady kinosálů spojovaných s elitní a masovou kinematografií. Konkrétně je práce zaměřena na diváckou strukturu, program, prostředí a ceny vstupenek těchto kin. Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření na toto téma.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vondráková, Tereza-Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.