Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení kvality služeb
Hejzlar, Kamil ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Šárka, Šárka (oponent)
Předmětem této diplomové práce je charakteristika stávající situace společnosti Znovín Znojmo, a.s. v oblasti distribuce a navržení případných zlepšení v této oblasti na základě dotazníkového šetření a mystery shoppingu. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy služby a řízení kvality služeb. Následuje charakteristika zvolené společnosti. V praktické části je vymezeno makroprostředí, charakteristika trhu, ve kterém je daná společnost angažována, charakteristika zákazníka a konkurence. Pokračuje charakteristikou podniku z pohledu marketingového mixu, jejíž větší část je věnována distribuci. V druhé půli praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření a mystery shopping. Závěr práce je věnován nalezeným slabinám v distribuci společnosti, jako například chování prodejce k zákazníkovi, a navržením případných řešení.
Inovační projekt pro rozvoj franchisingového systému
Tošnerová, Monika ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
V diplomové práci jsou využity získané teoretické poznatky z oblasti podnikání a inovace v oblasti služeb, včetně teoretických východisek implementace franchisingu. Sledovaným subjektem diplomové práce je franchisingový systém EXPRESKA s předmětem činnosti zaměřeným na fitness služby určený pro ženy a prodej franchisingové licence. V práci je zkoumáno vnější prostředí sledovaného systému pomocí STEP analýzy a analýzy konkurence v odvětví. Prostřednictvím vypracované finanční analýzy je ověřována rentabilita systému. Pro analýzu vnitřního postředí je autorkou práce v rámci primárního šetření použita metoda dotazníkového šetření a metoda mystery shopping. Na základě vyhodnocení primárního šetření autorky a po rozboru situace ve vnějším a vnitřním prostředí sledovaného systému, byl vypracován návrh na diferenciaci produktu pro tento sledovaný systém ve formě produktové inovace funkčního tréninku.
Interní audit a jeho význam v podniku
Vašíčková, Kristýna ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Kala, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit potřebnost a význam interního auditu v konkrétní organizaci, která je zaměřena na informační a komunikační technologie. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska získaná studiem a komparací odborné literatury a internetových zdrojů. Je zde popsána historie interního auditu, jeho význam a vývoj, průběh interního auditu, závěrečná zpráva, typy interních auditů a rozdíl mezi interním a externím auditem. V druhé části je nejprve charakterizován vybraný podnik a popsáno Samostatné oddělení interního auditu a kontroly, které bylo pozorováno po určitý časový interval. Dále jsou v práci uvedeny typy interních auditů, které se v podniku vykonávají, analýza samotného průběhu auditu, nedostatky zjištěné z provedených auditů a spolupráce mezi interním a externím auditem. V závěru práce je porovnána praxe s teorií a tím zhodnocena situace a fungování interního auditu v podniku. Je vyhodnoceno, že interní audit v tomto konkrétním podniku má své opodstatněné místo. Svůj přínos má především v ušetřených nákladech a v odhalení chyb v pracovních postupech. Byla doporučena pouze dvě možná zlepšení pro efektivnější fungování tohoto útvaru: zřídit výbor pro audit, z důvodu větší nezávislosti útvaru interního auditu; druhé doporučení vyplynulo z rozhovorů s auditory na téma jejich vzdělávání, kde je velký potenciál pro zlepšení a podnik by měl zvážit investici do této oblasti.
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Aliapulios, Telis ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Ludmila, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem značky Apple na kupní chování spotřebitele. Cílem práce je posoudit vliv značky na kupní chování spotřebitele na trhu s chytrými mobilními telefony, ze kterého vzejdou doporučení pro společnost Apple, jak by měla posílit svůj vliv na tomto trhu. Teoretické část práce klade důraz na popis marketingového mixu, teorii značky a kupního chování spotřebitele. Ve vlastní části diplomové práce, která je podložena prostudovanými sekundárními daty, je na úvod charakterizována společnost Apple, její strategie budování značky, situace na trhu s chytrými mobilními telefony, spolu s marketingovými nástroji, které Apple na tomto trhu používá. Jádrem praktické části práce je zpracování kvantitativního dotazníkového šetření v elektronické podobě, kterému předchází kvalitativní předvýzkum provedený na sedmi majitelích telefonu iPhone. V dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnilo 154 respondentů, byly sledovány názory a postoje dotazovaných na značku Apple. Zde se vyjádřili majitelé různých značek chytrých telefonů a také respondenti, kteří vlastní chytrý telefon značky Apple. V kapitole zhodnocení výsledků a doporučení jsou odpovědi obou skupin komparovány, a spolu s prostudovanými sekundárním daty slouží k sestavení několika doporučení pro značku Apple na tomto trhu. Téměř tři čtvrtiny vlastníků všech značek chytrých mobilních telefonů vnímají ceny těchto přístrojů jako příliš vysoké a stejně situaci hodnotí o něco více jak polovina vlastníků telefonů iPhone. U této skupiny je však citlivost na vnímání nastavení ceny chytrých telefonů značky Apple do určité míry snížená. Jedním z důležitých doporučení pro společnost Apple je to, že musí efektivněji komunikovat nastavení cen chytrých mobilních telefonů a svoji cenovou politiku vůči spotřebitelům napříč jednotlivými státy, tak aby si dokázala získat ještě více spotřebitelů z řad studentů a prvouživatelů značky. Toho dosáhne například tím, že jim nabídne levnější model chytrého telefonu vyšší střední třídy. V případě spokojenosti pak mohou spotřebitelé přejít na prémiové chytré telefony a ostatní produkty této značky.
Strategické řízení regionální značky - region Českosaské Švýcarsko
Mádlová, Ivana ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou značky z pohledu strategického řízení. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí, na část teoretickou a část praktickou.
Strategické marketingové plánování
Poláková, Veronika ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingového mixu pro nejvhodnější strategii vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků společnosti MND neboli Moravské naftové doly. Společnost MND prodává a dodává zákazníkům plyn a elektrickou energii. Práce bude obsahovat dvě části. V první části bude obsažena literární rešerše, která bude popsána pomocí prostudování odborné literatury z oblasti marketingu. Praktická část bude zaměřena na společnost Moravské naftové doly, kde bude charakterizována a posuzována pomocí vědních metod například analýza sekundárních dat, dedukční metoda a také pomocí metody empirického poznání. Praktická část bude také obsahovat Porterův model pěti sil, STEP analýzu a SWOT analýzu, která hodnotí příležitosti a ohrožení. SWOT analýza bude vycházet z analýzy konkurenceschopnosti pro zjištění silných a slabých stránek společnosti.
Stimulace a motivace zaměstnanců v podniku
Osvald, Tomáš ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Vokáčová, Lucie (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je problematika stimulace a motivace zaměstnanců ve zvoleném podniku. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy, motivační teorie, pracovní motivace a speciální motivační techniky. Praktická část práce je založena na analýze motivace a stimulace zaměstnanců v České pojišťovně. Nejdříve je popsána historie společnosti, její profil a charakteristika motivačního programu, který Česká pojišťovna používá. Dále je provedena analýza formou dotazníkového šetření. Výsledky šetření jsou zpracovány pomocí grafického znázornění. Na základě těchto výsledků je vypracováno zhodnocení a následně doporučení pro zlepšení negativních výsledků dotazníkového šetření.
Strategické řízení regionální značky - region Českosaské Švýcarsko
Mádlová, Ivana ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou značky z pohledu strategického řízení. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí, na část teoretickou a část praktickou.
Motivace jako způsob vedení lidí
Kokschová, Kateřina ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Vokáčová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce "Motivace jako způsob vedení lidí" pojednává o motivaci jako důležitém způsobu vedení lidí. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a vlastní práci. V teoretické části jsou pomocí vybrané literatury definovány základní pojmy, které slouží k porozumění dané problematiky. Jsou zde vysvětleny pojmy management, manažer, manažerské funkce, vedení lidí, motivace, motivační stimuly a teorie motivace. Druhá část práce zahrnuje řízené rozhovory s manažery organizace Credit one, a.s. Ti byli dotazování na problematiku motivace a jejich zkušenosti, názory a především jimy aplikované motivační stimuly a druhy motivace v praxi.
Marketingová strategie zvoleného podnikatelského subjektu
Vlasák, Matouš ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Předmětem diplomové práce je marketingová strategie obchodní divize Žirafa Stavebniny, která je součástí stavební společnosti MAO a.s. Žirafa Stavebniny se zabývá prodejem stavebního materiálu, pronájmem stavebních strojů a nákladní dopravou. Cílem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro maloobchodní prodej stavebnin, která povede k dosažení stanovených cílů obchodní divize. Teoretická část se zabývá pojmy a problematikou strategického marketingového plánování a analýzami potřebných k vytvoření marketingové strategie. Této části práce předcházelo studium odborné literatury, aby poté mohla být prostřednictvím deskripce a komparace sepsána literární rešerše. Na teoretickou část navazuje kapitola zabývající se základními údaji o společnosti MAO a.s. a její obchodní divizi Žirafa Stavebniny. Vnější prostředí je zhodnoceno prostřednictvím PEST analýzy, analýzy konkurence v odvětví a analýzy trhu. Pomocí finanční analýzy, analýzy marketingového mixu a analýzy konkurenceschopnosti bylo zanalyzováno vnitřní prostředí obchodní divize. Provedením analýz byly odhaleny příležitosti a hrozby pro Žirafu. Mezi nejvýznamnější identifikované příležitosti pro Žirafu patří nízké sazby hypoték, odchod hlavního konkurenta Raab Karcher z trhu a nový vlastník obchodního řetězce Baumax. Naopak nejvýznamnějšími hrozbami jsou nepříznivý vývoj odvětví stavebnictví a stavební výroby, působení Žirafy na dokonale konkurenčním trhu, odchod hlavního konkurenta Raab Karcher z trhu a nový vlastník obchodního řetězce Baumax. Provedením analýz byly zjištěny také silné a slabé stránky Žirafy. Mezi nejdůležitější silné stránky patří přístup k zákazníkovi, kvalita poskytovaných služeb, dobré jméno, dlouholetá působnost na trhu a dobré vztahy s dodavateli. Mezi nejvýznamnější slabé stránky patří nedostatečné využití komunikačních médií, prodejní a komunikační schopnosti zaměstnanců, nízká úroveň webových stránek a prostředí prodejny. Prostřednictvím SWOT matice byly vygenerovány jednotlivé marketingové strategie, které slouží k dosažení cílů Žirafy. Těmito marketingovými strategiemi jsou např. strategie zefektivnění marketingové komunikace, strategie orientovaná na kvalitu poskytovaných služeb, strategie zaměřená na šíři poskytovaného sortimentu a strategie zaměřená na zvýšení profesionality zaměstnanců. Na základě výsledků provedených analýz a vytvořených marketingových strategií je sestaven návrh akčního marketingového programu pro rok 2016/2017.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.