Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Duševní zdraví ve výchově a vzdělávání v rámci školního prostředí
Vokáčová, Natálie ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
(česky) Diplomová práce je teoreticko-empirické povahy a zaměřuje se na úroveň výchovy a vzdělávání adolescentů v oblasti duševního zdraví, tedy tzv. duševní gramotnosti. Teoretická část vymezuje základní tematické okruhy vycházející z části empirické, a zároveň je syntézou odborné literatury, zabývající se psychosociálním vývojem, s dosavadním vývojem výchovy a vzdělávání v prostředí školy. Prostor je zachován i pro analýzu a evoluci metodologických nástrojů k evaluaci duševní gramotnosti a well-beingu dětí a adolescentů. Systém zahraničního i českého školství a zdravotnictví se neustále vyvíjí ve snaze reagovat na aktuální vývoj a potřeby populace v souladu s moderními přístupy a aktuálními vědeckými poznatky. Na ošetření těchto potřeb již existují a dále se rozvíjí různé projekty, studie a programy zaštítěné odbornými institucemi na duševní zdraví a psychosociální vývoj. Cílem výzkumné části je ověřit pomocí užití kvantitativní metodologie data prezentující úroveň znalostí o duševním zdraví, tedy duševní gramotnost, dále zjistit v jaké úrovni se pohybuje well-being respondentů, doplněno také zmapováním tzv. coping strategií, tedy způsobů zvládání stresových situací, a dobrovolnou zpětnou vazbu respondentů o zkušenosti se vzděláváním o duševním zdraví. Výstupem výzkumné části je porovnání...

Viz též: podobná jména autorů
2 VOKÁČOVÁ, Nikol
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.