Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivnost využití loutky ve výuce dramatické výchovy u dospělých osob s mentální retardací
Vokáčová, Barbora ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Cilem diplomové práce je přiblížit a objasnit výhody dramaticko-výchovného působeni při práci s dospělými lidmi s mentálním postižením. Poukazuje na výhody práce s loutkou v rámci výchovně-vzdělávaciho procesu a možnosti rozvoje jednotlivých složek osobnosti lidi s mentálním postižením. Práce je rozdělena na tři části. Prvni je zaměřena na teorii z dramatické výchovy, dramaterapie, nahliži do historického kontextu vzniku alternativních pedagogických směrů a popisuje vliv dramatické výchovy na jednotlivé složky osobnosti. Druhá se hlouběji věnuje přinosu loutky k celostnimu rozvoji osobnosti. Třeti, praktická část, popisuje dramaticko-výchovné lekce a divadelní projekt "Kam padaji hvězdy". V závěru práce je reflektován přinos obou stylů práce v rozvoji jednotlivých složek osobnosti u lidi s mentálním postižením.
Efektivnost využití loutky ve výuce dramatické výchovy u dospělých osob s mentální retardací
Vokáčová, Barbora ; Marušák, Radek (oponent) ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce)
Cilem diplomové práce je přiblížit a objasnit výhody dramaticko-výchovného působeni při práci s dospělými lidmi s mentálním postižením. Poukazuje na výhody práce s loutkou v rámci výchovně-vzdělávaciho procesu a možnosti rozvoje jednotlivých složek osobnosti lidi s mentálním postižením. Práce je rozdělena na tři části. Prvni je zaměřena na teorii z dramatické výchovy, dramaterapie, nahliži do historického kontextu vzniku alternativních pedagogických směrů a popisuje vliv dramatické výchovy na jednotlivé složky osobnosti. Druhá se hlouběji věnuje přinosu loutky k celostnimu rozvoji osobnosti. Třeti, praktická část, popisuje dramaticko-výchovné lekce a divadelní projekt "Kam padaji hvězdy". V závěru práce je reflektován přinos obou stylů práce v rozvoji jednotlivých složek osobnosti u lidi s mentálním postižením.
Jevištní tvarování s dětmi mladšího školního věku na základní škole
Vokáčová, Barbora ; Marušák, Radek (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
Cílem diplomové práce bylo posoudit, zda je možné s dětmi mladšího školního věku na základní škole dojit k jevištnímu tvaru a zachytit jaká specifika s sebou nese tento způsob práce. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je charakterizován mladší školní věk z ontogenetického hlediska. Druhá část teoretické části se zabývá otázkou, co je jevištní tvarováni, jaká má specifika a jak vzniká při práci s dětmi mladšího školního věku. Praktická část popisuje a reflektuje jednotlivé části mého projektu, který probíhal rok a půl s dětmi mladšího školního věku na základní škole. Praktická část je doplněna textovým a fotografickým materiálem a DVD záznamem uvedené jako přílohy k diplomové práci. KLÍČOVÁ SLOVA: jevištní tvar, dramaturgicko-režijni koncepce, hra, dramatická hra, improvizace, dramatický text, tvarováni, představeni, projekt, mladší školní věk, tvořivost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.