Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nefinanční motivace pedagogických pracovníků v mateřské škole
Vodrážková, Eva ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Závěrečná práce se zabývá nefinanční motivací pedagogických pracovníků v prostředí mateřské školy. Zmiňuje některé původní motivační teorie a zabývá se volbou motivace pro různé typy osobností pedagogických zaměstnanců. Práce se také zabývá aktuálním pohledem na základní pravidla motivace a možností jejich využití. Analyzuje možnosti různých typů nefinanční motivace a jejich používání managementem školy při vedení lidí. Zabývá se nejvíce používanými a nejefektivnějšími metodami z pohledu ředitelů a srovnává je s pohledem pedagogických pracovníků. Nabízí přehled možností nefinanční motivace podle toho jak jsou nejvíce využívány řediteli škol a které se jeví jako nejefektivnější.
Hodnocení ředitelů škol zřizovateli
Vodrážková, Eva ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku hodnocení ředitelů škol z pozice jejich zřizovatelů. Zabývá se zejména zjišťováním způsobů hodnocení, vymezováním kritérií hodnocení a celkovým přístupem zřizovatelů ke zjišťování kvality práce ředitelů škol. Hlavním cílem je vytvořit přehled zřizovateli nejčastěji používaných forem hodnocení ředitelů škol. Dílčími cíli je zjistit a porovnat různé přístupy k hodnocení ředitelů škol různými zřizovateli v regionu hlavního města Prahy. Zmapovat a porovnat co považují zřizovatelé ve kvalitě práce ředitelů jako prioritní a čemu nepřikládají přílišný význam. Zjistit, zda mají zřizovatelé stanovena kritéria pro hodnocení ředitelů a zda jsou ředitelům známa či někde zveřejněna. V jakém časovém horizontu je hodnocení ředitelů zřizovateli prováděno a jaké formy hodnocení jsou považovány za motivační. Teoretická část je zaměřena na vymezení a přiblížení základních pojmů, které s problematikou hodnocení ředitelů škol přímo souvisejí. V této části práce je věnována pozornost teoretickým poznatkům o způsobu a možnosti hodnocení, jeho typům, formám a nástrojům. Dále pak je vymezen pojem ředitel školy po stránce zákonné, jeho pravomoc, role a kompetence a také pojem zřizovatel. Praktická část se zabývá empirickým šetřením formou dotazníků pro ředitele škol a zřizovatele....
Nefinanční motivace pedagogických pracovníků v mateřské škole
Vodrážková, Eva ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Závěrečná práce se zabývá nefinanční motivací pedagogických pracovníků v prostředí mateřské školy. Zmiňuje některé původní motivační teorie a zabývá se volbou motivace pro různé typy osobností pedagogických zaměstnanců. Práce se také zabývá aktuálním pohledem na základní pravidla motivace a možností jejich využití. Analyzuje možnosti různých typů nefinanční motivace a jejich používání managementem školy při vedení lidí. Zabývá se nejvíce používanými a nejefektivnějšími metodami z pohledu ředitelů a srovnává je s pohledem pedagogických pracovníků. Nabízí přehled možností nefinanční motivace podle toho jak jsou nejvíce využívány řediteli škol a které se jeví jako nejefektivnější.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.