Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlý Brusel! Proč česká média vypouštějí euromýty
Vodrážka, Prokop ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Trunečková, Ludmila (oponent)
Diplomová práce Zlý Brusel! Proč česká media vypouštějí euromýty se zabývá problematikou euromýtů. Cílem práce je zjistit, jaké společné prvky vykazují články, které se takto dají označit. Práce zkoumá deset případů z českých médií se zaměřením na to, čím se vyznačují a jak promlouvají ke čtenáři. Práce se zabývá definicí slova euromýtus a jeho teoretickým rámcováním. Na jednotlivých případech je v diplomové práci ukázáno, kde novináři dělají největší chyby. Diplomová práce přináší popis fungování práce zahraničního zpravodaje a také doporučení, jak zlepšit české referování o EU. Analytická část práce potvrzuje, že existují jednoduché zpravodajské postupy, které by výrazně pomohly při referování o Evropské unii.
Zlý Brusel! Proč česká média vypouštějí euromýty
Vodrážka, Prokop ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Trunečková, Ludmila (oponent)
Diplomová práce Zlý Brusel! Proč česká media vypouštějí euromýty se zabývá problematikou euromýtů. Cílem práce je zjistit, jaké společné prvky vykazují články, které se takto dají označit. Práce zkoumá dvacet případů dezinformací či nepřesných informací o Evropské unii a následně určuje, čím se vyznačují zpravodajské články, které je obsahují. Práce se zabývá definicí slova euromýtus a jeho teoretickým rámcováním. Na jednotlivých případech je v diplomové práci ukázáno, kde novináři dělají největší chyby. Diplomová práce přináší popis fungování práce zahraničního zpravodaje a také doporučení, jak zlepšit české referování o EU. Analytická část práce potvrzuje, že existují jednoduché zpravodajské postupy, které by výrazně pomohly v referování o Evropské unii.
Fenomén seznamovacích reality show: hledání lásky či zábavy?
Vodrážka, Prokop ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Bakalářská práce popisuje fenomén seznamovacích reality show. Práce se soustředí na několik rovin, které v sobě TV Dating Shows obsahují. Za prvé se zaměřuje na pojem reality TV, tedy na obraz skutečné televize, která ukazuje skutečné lidi a jejich skutečné příběhy. Za druhé se snaží prozkoumat motivaci účastníků, která je vede k účasti v těchto pořadech a jejich následnému chování během natáčení. Za třetí se práce zabývá vnímáním lásky z pohledu účastníků a hledá souvislosti mezi motivy a chováním účastníků s jejich pohledem na seznamování a rodinu. Čtvrtým zkoumaným aspektem je dopad těchto pořadů na společnost a účastníky. Práce potvrdila, že seznamovací reality show skutečně mohou fungovat jako možnost nalezení partnera, ale musí zde být motivace všech zúčastněných subjektů. Během šetření se také potvrdilo, že samotné zpracování reality show je přizpůsobeno reakcím diváků a jejich požadavkům, které vychází ze sledovanosti pořadů

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.