Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Framework ROS a jeho využití s ohledem na senzory
Vlk, Marek ; Lacko, Branislav (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavní náplní této bakalářské práce je seznámit se s frameworkem ROS a vytvoření vlastního modelu robota. Dalším úkolem je otestování tohoto modelu v 3D simulačním prostředí Gazebo.
Hazardní hra ruleta
Vlk, Marek ; Malohlava, Michal (vedoucí práce) ; Šimko, Viliam (oponent)
Tato práce se věnuje hazardní hře ruletě. Jejím stěžejním cílem je navrhnout a implementovat tuto hru. Aplikace poskytuje dva režimy hraní: cvičná hra pracující o -line a skutená hra, která umožňuje hru o více hráčích on-line. Práce se zaměřuje na rychlost a spolehlivost síťové komunikace i na uživatelsky přívětivé 3D prostředí kasina. V programu je dále umožněno hraní a simulování herních systémů, které jsou implementovány, a lze importovat vlastní. Aplikace je napsána v jazyce C# pro platformu Windows. Síťová komunikace je uskutečněna pomocí technologie .NET Remoting.
Diagnostika a terapie vybraných malignit a premalignit hlavy a krku fotonickou medicínou
Vlk, Marek ; Mazánek, Jiří (vedoucí práce) ; Dostálová, Taťjána (oponent) ; Dundr, Pavel (oponent)
Diagnostika a terapie vybraných malignit a premalignit hlavy a krku fotonickou medicínou. Úvod: Lasery nacházejí široké uplatnění v moderní medicíně, chirurgie hlavy a krku není výjimkou. Naším cílem bylo zhodnotit využití laserové intervence při léčbě leukoplakií, v průběhu laserové intersticiální hypertermie (LITT) a v modifikaci fotodynamické terapie (PDT). Materiály a metodika: Ve všech indikacích jsme použili diodový laser s vlnovou délkou 980 nm. Laserovou vaporizací bylo léčeno celkem 76 lézí leukoplakií u 66 pacientů. LITT byla aplikována u 32 onkologických pacientů s nádory hlavy a krku v pokročilém stádiu onemocnění (sledováno bylo 9 parametrů). Laserem modifikovanou PDT bylo léčeno celkem 74 lézí BCC (sBCC/nBCC) u 33 pacientů. Sledováno bylo nejen objektivní hledisko (efektivita terapií), ale i subjektivní hodnocení léčby samotnými pacienty. Výsledky: Úspěšnost léčby leukoplakií byla 94,7 %. LITT pozitivně ovlivnila všech 9 sledovaných parametrů. Výsledná efektivita PDT byla taktéž pozitivně ovlivněna laserovou intervencí. Úspěšnost kombinované metody (vztaženo k počtu lézí) byla u sBCC téměř u 98 %, u nBCC 92 %. Laserovou intervenci v našich indikacích snášeli pacienti obecně velmi dobře. Závěry: Dosáhli jsme úspěšných výsledků jak v terapii leukoplakií, tak při modifikované fotodynamické...
Optional Activities in Scheduling
Vlk, Marek ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Oddi, Angelo (oponent) ; Tomášková, Hana (oponent)
Rozvrhování přiděluje omezené zdroje na aktivity tak, aby byly splněny určité pod- mínky a optimalizovány konkrétní cíle. Aktivity, které mají být provedeny, jsou obvykle známé nebo jsou určeny předem ve fázi plánování. Pro zlepšení pružnosti rozvrhovacích systémů byl vyvinut koncept volitelných aktivit. Volitelné aktivity jsou ty aktivity, o je- jichž výskytu ve výsledném rozvrhu se má rozhodnout. Spíše než určovat, které aktivity je třeba vykonat, a rozvrhovat je, ve dvou po sobě jdoucích fázích, lze pružnost a účinnost významně zlepšit, pokud je výběr aktivit i přidělení času integrován do stejného řešiče. Takový přístup byl implementován u několika řešičů programování s omezujícími pod- mínkami a projevil se skvělým výkonem na řadě rozvrhovacích problémů. V této práci aplikujeme koncept volitelných aktivit na problémy rozvrhování, které na první pohled nezahrnují volitelné aktivity, jako je problém rozvrhování výroby s nepřekrývajícími se seřízeními závislými na sekvenci vykonávaných úloh, ale také na problémy mimo doménu rozvrhování, jako je problém hledání cest více agentů a jeho rozšíření zahrnující hrany s různými vahami a kapacitami. 1
Framework ROS a jeho využití s ohledem na senzory
Vlk, Marek ; Lacko, Branislav (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavní náplní této bakalářské práce je seznámit se s frameworkem ROS a vytvoření vlastního modelu robota. Dalším úkolem je otestování tohoto modelu v 3D simulačním prostředí Gazebo.
Solving Algorithms for Multi-agent Path Planning with Dynamic Obstacles
Majerech, Ondřej ; Surynek, Pavel (vedoucí práce) ; Vlk, Marek (oponent)
V předložené práci představujeme problém multiagentního hledání cest s dynamickými překážkami, tedy zobecnění multiagentního hledání cest, ve kterém jsou v prostředí náhodně se pohybující překážky. Takové zobecnění lze vnímat jako abstrakce neúplné znalosti o prostředí nebo jako zjednodušení multiagentního hledání cest, kde ne všichni agenti jsou zahrnuti v kooper- ativním algoritmu. Představujeme úpravu tří algoritmů pro multiagentní hledání cest pro prostředí s dynamickými překážkami: Local-Repair A* (LRA*), Windowed Hierarchical Cooperative A* (WHCA*) a Operator De- composition s Independence Detection (OD/ID). Dále představujeme dvě heuristiky pro uvedené algoritmy v dynamickém prostředí: Navracení na cestu a odhad pohybu překážek. V experimentech zjišťujeme, že LRA* a WHCA* se pro dynamické prostředí hodí nejlépe. Navracení na cestu úspěšně zlepšuje čas běhu plánovače za cenu malého prodloužení nalezených cest. Odhad pohybu překážek úspěšně zvládá snížit potřebu hledat nový plán, ale ve většině případů časová náročnost naší implementace převyšuje výkonnostní výhody plynoucí z menšího počtu hledání nových plánů. 1
Dynamic Scheduling
Vlk, Marek ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Duša, Vladimír (oponent)
Jedním z problémů rozvrhování výroby v reálném životě je dynamičnost výrobních prostředí zahrnující nové výrobní požadavky a rozbíjející se zařízení během vykonávání rozvrhu. Prosté přerozvržení od nuly v reakci na neočekávané události, které nastávají v provozu, může vyžadovat nadměrný výpočetní čas. Obnovený rozvrh může být navíc neúnosně odchýlený od toho probíhajícího. Tato práce podává přehled o stávajících přístupech v oblasti dynamického rozvrhování a navrhuje postupy jak upravit rozvrh při vyrušení, jako je například selhání zdroje, příchod naléhavé objednávky nebo její zrušení. Důraz je kladen na rychlost navržených procedur i na minimální modifikaci původního rozvrhu. Rozvrhovací model vychází z projektu FlowOpt, který je založen na temporálních sítích s alternativami. Algoritmy jsou napsány v jazyce C#.
Diagnostika a terapie vybraných malignit a premalignit hlavy a krku fotonickou medicínou
Vlk, Marek ; Mazánek, Jiří (vedoucí práce) ; Dostálová, Taťjána (oponent) ; Dundr, Pavel (oponent)
Diagnostika a terapie vybraných malignit a premalignit hlavy a krku fotonickou medicínou. Úvod: Lasery nacházejí široké uplatnění v moderní medicíně, chirurgie hlavy a krku není výjimkou. Naším cílem bylo zhodnotit využití laserové intervence při léčbě leukoplakií, v průběhu laserové intersticiální hypertermie (LITT) a v modifikaci fotodynamické terapie (PDT). Materiály a metodika: Ve všech indikacích jsme použili diodový laser s vlnovou délkou 980 nm. Laserovou vaporizací bylo léčeno celkem 76 lézí leukoplakií u 66 pacientů. LITT byla aplikována u 32 onkologických pacientů s nádory hlavy a krku v pokročilém stádiu onemocnění (sledováno bylo 9 parametrů). Laserem modifikovanou PDT bylo léčeno celkem 74 lézí BCC (sBCC/nBCC) u 33 pacientů. Sledováno bylo nejen objektivní hledisko (efektivita terapií), ale i subjektivní hodnocení léčby samotnými pacienty. Výsledky: Úspěšnost léčby leukoplakií byla 94,7 %. LITT pozitivně ovlivnila všech 9 sledovaných parametrů. Výsledná efektivita PDT byla taktéž pozitivně ovlivněna laserovou intervencí. Úspěšnost kombinované metody (vztaženo k počtu lézí) byla u sBCC téměř u 98 %, u nBCC 92 %. Laserovou intervenci v našich indikacích snášeli pacienti obecně velmi dobře. Závěry: Dosáhli jsme úspěšných výsledků jak v terapii leukoplakií, tak při modifikované fotodynamické...
Hazardní hra ruleta
Vlk, Marek ; Malohlava, Michal (vedoucí práce) ; Šimko, Viliam (oponent)
Tato práce se věnuje hazardní hře ruletě. Jejím stěžejním cílem je navrhnout a implementovat tuto hru. Aplikace poskytuje dva režimy hraní: cvičná hra pracující o -line a skutená hra, která umožňuje hru o více hráčích on-line. Práce se zaměřuje na rychlost a spolehlivost síťové komunikace i na uživatelsky přívětivé 3D prostředí kasina. V programu je dále umožněno hraní a simulování herních systémů, které jsou implementovány, a lze importovat vlastní. Aplikace je napsána v jazyce C# pro platformu Windows. Síťová komunikace je uskutečněna pomocí technologie .NET Remoting.

Viz též: podobná jména autorů
2 VLK, Miroslav
3 Vlk, M.
10 Vlk, Martin
2 Vlk, Matěj
3 Vlk, Michal
4 Vlk, Mikuláš
2 Vlk, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.