|
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Vinkler, Vojtěch ; Krause, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu nynější situace marketingového mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení marketingového mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a analýzou prostředí. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení marketingového mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin ZIA, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
|
|
Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu
Vinkler, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení komunikačního mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, kvalitativním výzkumem, komunikačním mixem a marketingovou komunikací. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení komunikačního mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin Zia, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
|
|
Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu
Vinkler, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o., analýzu konkurence na českém a zahraničním trhu, průzkumu trhu zákazníků a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení komunikačního mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, komunikačním mixem a marketingovou komunikací. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení komunikačního mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin Zia, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
|
|
Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu
Vinkler, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení komunikačního mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, kvalitativním výzkumem, komunikačním mixem a marketingovou komunikací. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení komunikačního mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin Zia, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
|
|
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Vinkler, Vojtěch ; Krause, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na analýzu nynější situace marketingového mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o. a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení marketingového mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a analýzou prostředí. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení marketingového mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin ZIA, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
|