Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Verner, Pavel ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. První část se věnuje cílům, metodikám a postupu použitého k jejich dosažení. Druhá část práce představuje teoretická východiska práce a odborné pojmy potřebné ke třetí části práce, analýze současného stavu, která se věnuje analýze stávající situace, vnitřních i vnějších faktorů a průzkumu zákaznických potřeb a preferencí. Výstupy z analýzy současného stavu jsou použity v navazujících vlastních návrzích řešení, kde je výstupem návrh budoucí marketingové strategie podniku s důrazem na online marketing a využití umělé inteligence.
Hodnocení výkonnosti vybraného podniku podle modelu Start a návrhy na zlepšení
Verner, Pavel ; Putnová, Anna (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá pojmy a metodami měření výkonnosti podniku v teoretické části. V analytické části se dále zabývá hodnocením výkonnosti podniku EMKO Case a.s. podle modelu START, určením silných stránek podniku a příležitostí ke zlepšení, na jejichž základě jsou v návrhové části vypracovány konkrétní návrhy na zlepšení, které jsou výstupem práce.
Hodnocení výkonnosti vybraného podniku podle modelu Start a návrhy na zlepšení
Verner, Pavel ; Putnová, Anna (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá pojmy a metodami měření výkonnosti podniku v teoretické části. V analytické části se dále zabývá hodnocením výkonnosti podniku EMKO Case a.s. podle modelu START, určením silných stránek podniku a příležitostí ke zlepšení, na jejichž základě jsou v návrhové části vypracovány konkrétní návrhy na zlepšení, které jsou výstupem práce.

Viz též: podobná jména autorů
3 Verner, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.