Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dům u řeky
Vepřková, Adéla ; Mačuda, Michal (oponent) ; Vítek, Jiří (vedoucí práce)
Návrh reaguje na bytovou krizi v Londýně. Jedná se o levné, dostupné a přechodné bydlení. Je založeno na myšlence co-livingu, kdy lidé sdílí určité prostory. Člověk prochází postupně prostory od nejveřejnějších až po nejsoukromější, čím je soukromý pokoj o minimální ploše, protože člověk nepotřebuje mnoho k životu. Obyvatelé mohou vložit svou iniciativu pomocí posuvných stěn, které jim umožňují změnu prostoru.
Elementární architektura / Škola pro země třetího světa
Vepřková, Adéla ; Vacek, Petr (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Ve východní oblasti Konžské demokratické republiky už několik let probíhají nepokoje. Lidé žijí v uprchlických táborech nebo dočasných přístřešcích a děti nenavštěvují i několik let školu. Nyní to vypadá, že se situace snad uklidňuje, takže by mohla být příležitost ke změně. Cílem práce je navrhnout školu do vesnice Buleosa ve spolupráci s tamním rangerem Alainem Hamisi Mitondem, se kterým jsem v průběhu komunikovala. Projekt školy je podporován vedením Buleosy i místními obyvateli. Do stavby by se měli zapojit všichni z komunity, protože především jim by škola měla přinést užitek. Vím, že zde není možné postavit budovu evropského typu spíše zkombinovat znalosti těchto dvou světů s využitím lokálních materiálů. U takového projektu je zásadní jeho jednoduchost, protože se na něm bude podílet více různých lidí třeba i bez sebemenších zkušeností.
Elementární architektura / Škola pro země třetího světa
Vepřková, Adéla ; Vacek, Petr (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Ve východní oblasti Konžské demokratické republiky už několik let probíhají nepokoje. Lidé žijí v uprchlických táborech nebo dočasných přístřešcích a děti nenavštěvují i několik let školu. Nyní to vypadá, že se situace snad uklidňuje, takže by mohla být příležitost ke změně. Cílem práce je navrhnout školu do vesnice Buleosa ve spolupráci s tamním rangerem Alainem Hamisi Mitondem, se kterým jsem v průběhu komunikovala. Projekt školy je podporován vedením Buleosy i místními obyvateli. Do stavby by se měli zapojit všichni z komunity, protože především jim by škola měla přinést užitek. Vím, že zde není možné postavit budovu evropského typu spíše zkombinovat znalosti těchto dvou světů s využitím lokálních materiálů. U takového projektu je zásadní jeho jednoduchost, protože se na něm bude podílet více různých lidí třeba i bez sebemenších zkušeností.
Dům u řeky
Vepřková, Adéla ; Mačuda, Michal (oponent) ; Vítek, Jiří (vedoucí práce)
Návrh reaguje na bytovou krizi v Londýně. Jedná se o levné, dostupné a přechodné bydlení. Je založeno na myšlence co-livingu, kdy lidé sdílí určité prostory. Člověk prochází postupně prostory od nejveřejnějších až po nejsoukromější, čím je soukromý pokoj o minimální ploše, protože člověk nepotřebuje mnoho k životu. Obyvatelé mohou vložit svou iniciativu pomocí posuvných stěn, které jim umožňují změnu prostoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.