Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluace letákové kampaně o informačním webu primární prevence pro rodiče žáků základních škol v městské části Praha 15
Venzara, Pavel ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Vacek, Jaroslav (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá zjištěním úrovně zájmu rodičů žáků základních škol v městské části Praha 15 o web s informacemi z oblasti primární drogové prevence. Tento web obsahoval program pro rodiče Prevention Smart Parents, skládající se z 10 kapitol obsahujících jak informace o prevenci, tak i jejich aplikaci v každodenním životě. V teoretické části se zabývám objasněním pojmů souvisejících s názvem práce, především pak s pojmy primární prevence, rizikové chování a evaluace. Dále teoretická část obsahuje informace ke školské prevenci, k prevenci v rámci rodiny a k programům primární prevence pro rodiče. Hlavním cílem práce bylo zjistit účinnost letákové kampaně realizované na školách v MČ Praha 15. Sekundárním cílem bylo zjištění míry zájmu rodičů o preventivní web. Výzkum byl proveden kvantitativně pomocí dotazníkové metody. Za hlavní výsledek považuji zjištění účinnosti celé kampaně. Ta byla velmi nízká- dle odpovědí v dotaznících navštívilo stránky pouze 17 % rodičů a dle počítadla na stránkách pouze 5 %. Další důležité výsledky, které vyšly v práci najevo, jsou zjištění zájmu o stránky a spokojenost rodičů s jejich vzhledem a obsahem. Celková úroveň zájmu rodičů o internetové stránky byla nízká. Ovšem ti rodiče, kteří stránky navštívili, s nimi byli v drtivé většině spokojeni a doporučili...
Realizace preventivního programu Unplugged ve školním roce 2013/2014: Zhodnocení fidelity a spokojenosti žáků
Venzara, Pavel ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Pavlas Martanová, Veronika (oponent)
Tato práce se zabývá zjištěním míry fidelity a spokojenosti žáků s primárně preventivním programem Unplugged při jeho realizaci ve školním roce 2013/ 2014. Program Unplugged je cílen na žáky 6., případně 7. tříd základních škol a prim a sekund gymnázií, tedy na děti ve věku 12- 14 let. Je složen ze 12 lekcí, které jsou prováděny po přibližně třítýdenních intervalech. Hlavním cílem práce bylo zjistit spokojenost žáků s programem a s jeho jednotlivými lekcemi. Dalšími cíli bylo zmapovat srozumitelnost a subjektivně vnímanou užitečnost programu pro žáky. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkové metody. Za hlavní výsledek práce považuji zjištění vysoké míry zapojení žáků do lekcí, kterých se účastnili a také míru zábavnosti lekcí. U kladných odpovědí na míru zapojení vyšel jejich součet v procentech 76 %. A jako zábavné dětem přišly lekce ve více než 74 % případů. Dalšími důležitými výsledky, které byly zjištěny, jsou vysoká míra srozumitelnosti s instrukcemi jak v lekcích (přes 81 %), tak s instrukcemi v pracovních sešitech, které děti při realizaci programu používaly (více než 74 % odpovědí). Dobré výsledky byly zjištěny také pro užitečnost lekcí. Pouze u necelých 12 % případů totiž dali žáci lekci známku 3, nebo horší. Za podstatné zjištění ještě považuji míru účasti žáků na lekcích programu, která...
Evaluace letákové kampaně o informačním webu primární prevence pro rodiče žáků základních škol v městské části Praha 15
Venzara, Pavel ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Vacek, Jaroslav (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá zjištěním úrovně zájmu rodičů žáků základních škol v městské části Praha 15 o web s informacemi z oblasti primární drogové prevence. Tento web obsahoval program pro rodiče Prevention Smart Parents, skládající se z 10 kapitol obsahujících jak informace o prevenci, tak i jejich aplikaci v každodenním životě. V teoretické části se zabývám objasněním pojmů souvisejících s názvem práce, především pak s pojmy primární prevence, rizikové chování a evaluace. Dále teoretická část obsahuje informace ke školské prevenci, k prevenci v rámci rodiny a k programům primární prevence pro rodiče. Hlavním cílem práce bylo zjistit účinnost letákové kampaně realizované na školách v MČ Praha 15. Sekundárním cílem bylo zjištění míry zájmu rodičů o preventivní web. Výzkum byl proveden kvantitativně pomocí dotazníkové metody. Za hlavní výsledek považuji zjištění účinnosti celé kampaně. Ta byla velmi nízká- dle odpovědí v dotaznících navštívilo stránky pouze 17 % rodičů a dle počítadla na stránkách pouze 5 %. Další důležité výsledky, které vyšly v práci najevo, jsou zjištění zájmu o stránky a spokojenost rodičů s jejich vzhledem a obsahem. Celková úroveň zájmu rodičů o internetové stránky byla nízká. Ovšem ti rodiče, kteří stránky navštívili, s nimi byli v drtivé většině spokojeni a doporučili...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.