Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o.
Vančurová, Linda ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o. Cíle práce: Cílem je na základě provedených analýz popsat a zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace společnosti. V návaznosti na to vytvořit návrhy nových metod a nástrojů marketingové komunikace, které by bylo možné využít. Metody: Použitou metodou v této práci byla kvalitativní- deskriptivní případová studie, která byla sestavena na základě analýzy dokumentů a osobního dotazování, konkrétně polostrukturovaného rozhovoru se společníkem firmy. Výsledky: Výstupem práce je nová strategie marketingové komunikace na období květen 2013 až srpen 2014 pro společnost HISPORT,s.r.o., která byla vytvořena na základě shrnutí výhod, nevýhod a možnostech rozšíření stávající marketingové komunikace. Součástí strategie jsou upravené stávající a nové prostředky propagace, popis těchto nástrojů, časové rozvržení-media plán a finanční plán. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, propagace, osobní dotazování
Postoj veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce
Vančurová, Linda ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Postoj veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě vlastního dotazníku zjistit postoj veřejnosti v Nymburce a okolních obcí k plánované výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce. Metody: V této práci byla využita kvantitativní metoda výzkumu - dotazování. Byl sestrojen vlastní dotazník ke zjištění postojů veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce. Výsledky: Na základě získaných dat bylo zjištěno, že postoj veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra je z větší části pozitivní. Obyvatelé Nymburka a okolních obcí jsou otevřeni projektu, chtějí moderní sportovní centrum a podporují jeho výstavbu i přes jeho finanční náročnost a rozsah. Klíčová slova: veřejné mínění, Národní olympijské centrum, Sportovní centrum Nymburk, písemné dotazování, elektronické dotazování
Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o.
Vančurová, Linda ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o. Cíle práce: Cílem je na základě provedených analýz popsat a zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace společnosti. V návaznosti na to vytvořit návrhy nových metod a nástrojů marketingové komunikace, které by bylo možné využít. Metody: Použitou metodou v této práci byla kvalitativní- deskriptivní případová studie, která byla sestavena na základě analýzy dokumentů a osobního dotazování, konkrétně polostrukturovaného rozhovoru se společníkem firmy. Výsledky: Výstupem práce je nová strategie marketingové komunikace na období květen 2013 až srpen 2014 pro společnost HISPORT,s.r.o., která byla vytvořena na základě shrnutí výhod, nevýhod a možnostech rozšíření stávající marketingové komunikace. Součástí strategie jsou upravené stávající a nové prostředky propagace, popis těchto nástrojů, časové rozvržení-media plán a finanční plán. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, propagace, osobní dotazování

Viz též: podobná jména autorů
5 VANČUROVÁ, Lenka
5 Vančurová, Lenka
6 Vančurová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.