Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Didaktický potenciál časopisu Mateřídouška při realizaci mediální výchovy na prvním stupni základní školy
Valná, Martina ; Šťastná, Lucie (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá didaktickým potenciálem časopisu Mateřídouška, zejména možnostmi jejího uplatnění při realizaci mediální výchovy na prvním stupni základní školy. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky týkající se psychického vývoje dítěte, čtenářské i mediální gramotnosti a mediální výchovy jako jednoho z průřezových témat Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V druhé části práce je provedena stručná analýza časopisů pro děti mladšího školního věku. Následně se práce věnuje nejdéle vycházejícímu časopisu pro děti mladšího školního věku - časopisu Mateřídouška. Při analýze jsou využity poznatky představené v teoretické části práce. Důraz je při analýze kladen především na didaktický potenciál Mateřídoušky. Cílem práce je zjištění, zda by mohlo být periodikum Mateřídouška využito při realizaci mediální výchovy na prvním stupni základní školy.
Vývoj stylu reklamy po roce 1989 ( na příkladu vybraných produktů)
Valná, Martina ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy, zvláště televizní, od roku 1989 až do současnosti. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky týkající se historie reklamy, její funkce a cílů, typologie reklamních relací a přesvědčovacích prostředků. Dále se speciálně zabývá reklamou televizní. V druhé části práce je provedena podrobná analýza konkrétních televizních reklam, která využívá poznatky představené v teoretické části práce. Analýza se týká reklam na mléčné výrobky (jogurty) a reklam na prací prostředky. Aby byly poznatky a výsledky snadno ověřitelné, předmětem výzkumu jsou všechny reklamy běžně dostupné na internetových portálech. Cílem práce je popis všech stálých i nově užívaných jevů, prostředků a postupů, kterými na nás televizní reklama působí. Důraz je kladen především na verbální stránku, okrajově se výklad dotýká i stránky audiovizuální. Klíčová slova Reklama, vývoj, jazyková analýza, mléčné výrobky, prací prostředky.

Viz též: podobná jména autorů
1 Valná, Marcela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.