Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT
Valúch, Viliam ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických východisek, vypracovaných analýz a získaných dat vypracovat strategický marketingový plán společnosti, ve kterém je obsažena klíčová marketingová strategie. Ta má podniku pomoci ke zlepšení jeho marketingové situace a ke zlepšení jeho pozice na trhu. Metody: Praktická část se skládá z různých analýz, které poskytují informace o marketingové situaci podniku. V práci je použita PEST analýza, která reprezentuje analýzu vnějšího makroprostředí. Analýza odvětví se zaměřuje zejména na analýzu konkurenceschopnosti a intenzity konkurence. V této analýze je také použit Porterův model pěti konkurenčních sil. Analýza současné marketingové situace je provedena klasickým marketingovým mixem. Všechny tyto analýz potom tvoří základ pro finální SWOT analýzu, která je finálně zpracována formou plus-minus matice. Cílem této matice je vyvození marketingových strategií pro podnik. Výsledky: Výsledkem práce je zvolení správné marketingové strategie a vyvození návrhů a opatření pro zlepšení fungování podniku. Klíčová slova: marketingová strategie, podnik, situační analýza, SWOT analýza
Finanční analýza F.K.Teplice,A.S.
Valúch, Viliam ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Finanční analýza FK Teplice, a.s. Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků, vlastních výpočtů a vypracovaných prognóz zhodnotit současnou finanční situaci prvoligového fotbalového klubu a navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení tohoto stavu a zároveň předpovědět možný vývoj vybraných ukazatelů do budoucna. Metody: Praktická část se skládá z popisu současné finanční situace, která vznikla na základě analyzování veřejně přístupných dat, respektive z účetních výkazů FK Teplice. Následně je tato finanční situace zanalyzována ve spolupráci s teoretickými základy. Poslední částí je tvorba prognóz, která vznikla podle vývoje vybraných ukazatelů, pomocí matematických funkcí a podle prognostických metod, které jsou součástí teoretického základu práce. Výsledky: Aplikování finanční analýzy na podnik ve sportovním prostředí přináší řadu rozdílných a charakterizujících výsledků. Při takových výsledcích by docházelo v jiných odvětví právě k odchodu z odvětví anebo k radikálnímu snižování nákladů či zaměstnanosti. Finanční analýza vypovídá o klubu jako finančně stabilním a to i přes dlouho trvající vykazovanou ztrátu. Prognóza tržeb ukazuje možný nárůst tržeb podle parabolické funkce, zisk / ztráta by se mohly nadále lineárně snižovat. Klíčová slova: sport, fotbalový...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.