|
Mobilní aplikace s predikcemi výsledků e-Sports utkání
Věčorek, David ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
E-Sports, neboli kompetitivní hraní počítačových her, prošlo v~posledních letech značným rozvojem. Profesionální hráči a týmy se pravidelně utkávají na turnajích, které sledují až~statisíce diváků, a vítězové si odnášejí výhry v~řádech milionů dolarů. Rozvíjí se video-přenosy z~těchto akcí a v~poslední době i kurzové sázení na e-Sports zápasy. Hlavním cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která si klade za cíl využít tohoto rozvoje e-Sports a vytvořit službu poskytování predikcí výsledků zápasů, podobnou jako existují u~běžných sportů. Výsledná aplikace přijímá predikce výsledků utkání pomocí služby Google Cloud Messaging a informuje uživatele o~jejich přijetí pomocí Android notifikací. Predikce ukládá na zařízení do SQLite databáze a umožňuje jejich zpětné zobrazení, procházení a filtrování. Po skončení jednotlivých zápasů zobrazuje jejich výsledek v~porovnání s~predikcemi a počítá bilanci těchto predikcí. Uživateli umožňuje zobrazit informace o~jeho předplatných a predikce, které pod ně spadají. Aplikace byla vytvořena ve vývojovém prostředí Android Studio podle směrnic pro material design. Byla otestována a odladěna na několika zařízeních od různých výrobců a s~různými verzemi operačního systému Android a následně byla umístěna na Google Play pro otevřené beta-testování. Do budoucna je naplánována její propagace mezi uživateli služby poskytování predikcí výsledků e-Sports utkání.
|
|
Systém pro doporučování sázení
Věčorek, David ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce bylo navrhnout, implemetovat a otestovat systém, který by na základě vstupu uživatelů, ve formě tipů na výsledky sportovních zápasů, dokázal předpovědět pravděpodobné výsledky těchto zápasů a tím výhodné sázkové příležitosti. Za účelem vytvoření tohoto systému byly testovány různé techniky strojového učení a algoritmy hodnocení uživatelů na základě správnosti jejich tipů. Výkonnost navržených systémů byla testována na náhodně generovaných datech simulujících tipování uživatelů, pomocí dotazníku a na historických datech soutěže K2mini na webu kolemdvou.cz. Pro implementaci ve formě webové aplikace byl na základě výsleků zvolen systém váženého průměru.
|
|
Mobilní aplikace s predikcemi výsledků e-Sports utkání
Věčorek, David ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
E-Sports, neboli kompetitivní hraní počítačových her, prošlo v~posledních letech značným rozvojem. Profesionální hráči a týmy se pravidelně utkávají na turnajích, které sledují až~statisíce diváků, a vítězové si odnášejí výhry v~řádech milionů dolarů. Rozvíjí se video-přenosy z~těchto akcí a v~poslední době i kurzové sázení na e-Sports zápasy. Hlavním cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která si klade za cíl využít tohoto rozvoje e-Sports a vytvořit službu poskytování predikcí výsledků zápasů, podobnou jako existují u~běžných sportů. Výsledná aplikace přijímá predikce výsledků utkání pomocí služby Google Cloud Messaging a informuje uživatele o~jejich přijetí pomocí Android notifikací. Predikce ukládá na zařízení do SQLite databáze a umožňuje jejich zpětné zobrazení, procházení a filtrování. Po skončení jednotlivých zápasů zobrazuje jejich výsledek v~porovnání s~predikcemi a počítá bilanci těchto predikcí. Uživateli umožňuje zobrazit informace o~jeho předplatných a predikce, které pod ně spadají. Aplikace byla vytvořena ve vývojovém prostředí Android Studio podle směrnic pro material design. Byla otestována a odladěna na několika zařízeních od různých výrobců a s~různými verzemi operačního systému Android a následně byla umístěna na Google Play pro otevřené beta-testování. Do budoucna je naplánována její propagace mezi uživateli služby poskytování predikcí výsledků e-Sports utkání.
|
|
Systém pro doporučování sázení
Věčorek, David ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce bylo navrhnout, implemetovat a otestovat systém, který by na základě vstupu uživatelů, ve formě tipů na výsledky sportovních zápasů, dokázal předpovědět pravděpodobné výsledky těchto zápasů a tím výhodné sázkové příležitosti. Za účelem vytvoření tohoto systému byly testovány různé techniky strojového učení a algoritmy hodnocení uživatelů na základě správnosti jejich tipů. Výkonnost navržených systémů byla testována na náhodně generovaných datech simulujících tipování uživatelů, pomocí dotazníku a na historických datech soutěže K2mini na webu kolemdvou.cz. Pro implementaci ve formě webové aplikace byl na základě výsleků zvolen systém váženého průměru.
|