Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní aplikace s predikcemi výsledků e-Sports utkání
Věčorek, David ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
E-Sports, neboli kompetitivní hraní počítačových her, prošlo v~posledních letech značným rozvojem. Profesionální hráči a týmy se pravidelně utkávají na turnajích, které sledují až~statisíce diváků, a vítězové si odnášejí výhry v~řádech milionů dolarů. Rozvíjí se video-přenosy z~těchto akcí a v~poslední době i kurzové sázení na e-Sports zápasy. Hlavním cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která si klade za cíl využít tohoto rozvoje e-Sports a vytvořit službu poskytování predikcí výsledků zápasů, podobnou jako existují u~běžných sportů. Výsledná aplikace přijímá predikce výsledků utkání pomocí služby Google Cloud Messaging a informuje uživatele o~jejich přijetí pomocí Android notifikací. Predikce ukládá na zařízení do SQLite databáze a umožňuje jejich zpětné zobrazení, procházení a filtrování. Po skončení jednotlivých zápasů zobrazuje jejich výsledek v~porovnání s~predikcemi a počítá bilanci těchto predikcí. Uživateli umožňuje zobrazit informace o~jeho předplatných a predikce, které pod ně spadají. Aplikace byla vytvořena ve vývojovém prostředí Android Studio podle směrnic pro material design. Byla otestována a odladěna na několika zařízeních od různých výrobců a s~různými verzemi operačního systému Android a následně byla umístěna na Google Play pro otevřené beta-testování. Do budoucna je naplánována její propagace mezi uživateli služby poskytování predikcí výsledků e-Sports utkání.
Systém pro doporučování sázení
Věčorek, David ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce bylo navrhnout, implemetovat a otestovat systém, který by na základě vstupu uživatelů, ve formě tipů na výsledky sportovních zápasů, dokázal předpovědět pravděpodobné výsledky těchto zápasů a tím výhodné sázkové příležitosti. Za účelem vytvoření tohoto systému byly testovány různé techniky strojového učení a algoritmy hodnocení uživatelů na základě správnosti jejich tipů. Výkonnost navržených systémů byla testována na náhodně generovaných datech simulujících tipování uživatelů, pomocí dotazníku a na historických datech soutěže K2mini na webu kolemdvou.cz. Pro implementaci ve formě webové aplikace byl na základě výsleků zvolen systém váženého průměru.
Mobilní aplikace s predikcemi výsledků e-Sports utkání
Věčorek, David ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
E-Sports, neboli kompetitivní hraní počítačových her, prošlo v~posledních letech značným rozvojem. Profesionální hráči a týmy se pravidelně utkávají na turnajích, které sledují až~statisíce diváků, a vítězové si odnášejí výhry v~řádech milionů dolarů. Rozvíjí se video-přenosy z~těchto akcí a v~poslední době i kurzové sázení na e-Sports zápasy. Hlavním cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která si klade za cíl využít tohoto rozvoje e-Sports a vytvořit službu poskytování predikcí výsledků zápasů, podobnou jako existují u~běžných sportů. Výsledná aplikace přijímá predikce výsledků utkání pomocí služby Google Cloud Messaging a informuje uživatele o~jejich přijetí pomocí Android notifikací. Predikce ukládá na zařízení do SQLite databáze a umožňuje jejich zpětné zobrazení, procházení a filtrování. Po skončení jednotlivých zápasů zobrazuje jejich výsledek v~porovnání s~predikcemi a počítá bilanci těchto predikcí. Uživateli umožňuje zobrazit informace o~jeho předplatných a predikce, které pod ně spadají. Aplikace byla vytvořena ve vývojovém prostředí Android Studio podle směrnic pro material design. Byla otestována a odladěna na několika zařízeních od různých výrobců a s~různými verzemi operačního systému Android a následně byla umístěna na Google Play pro otevřené beta-testování. Do budoucna je naplánována její propagace mezi uživateli služby poskytování predikcí výsledků e-Sports utkání.
Systém pro doporučování sázení
Věčorek, David ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce bylo navrhnout, implemetovat a otestovat systém, který by na základě vstupu uživatelů, ve formě tipů na výsledky sportovních zápasů, dokázal předpovědět pravděpodobné výsledky těchto zápasů a tím výhodné sázkové příležitosti. Za účelem vytvoření tohoto systému byly testovány různé techniky strojového učení a algoritmy hodnocení uživatelů na základě správnosti jejich tipů. Výkonnost navržených systémů byla testována na náhodně generovaných datech simulujících tipování uživatelů, pomocí dotazníku a na historických datech soutěže K2mini na webu kolemdvou.cz. Pro implementaci ve formě webové aplikace byl na základě výsleků zvolen systém váženého průměru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.