Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza metodických materiálů k výuce mediální výchovy v ČR
Vízková, Zuzana ; Dvořák, Dominik (vedoucí práce) ; Straková, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá kvalitativní obsahovou analýzou zatím jediné učebnice mediální výchovy pro střední školy na českém trhu, která byla vydaná v roce 2009. Kromě teoretického ukotvení tématu mediální výchovy a objasnění kurikulární reformy českého školství z roku 2007 se práce detailně zaměřuje na obsahové srovnání učebnice s doporučenými očekávanými výstupy RVP, rozvíjení klíčových kompetencí žáků a především zkoumá didaktické vybavení učebnice. Metodou pro analýzu didaktického vybavení je zvolena kvalitativní obsahová analýza s pomocí Bloomovy taxonomie kognitivní domény, která se zabývá zněním úkolů, jež jsou v učebnici žákům zadávány. Ve výsledku práce se odráží jednostranný důraz na pamětní operace a trend k zaujímání hodnotících stanovisek bez předchozí hlubší analýzy, což je ve shodě s četnými dalšími kritikami obsahu kurikula české školy.
Komunikace nadace Charty 77 Konta BARIÉRY v roce 2008
Vízková, Zuzana ; Dolanská, Nora (oponent) ; Jirků, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem "Komunikace Nadace Charty 77 Konta Bariéry v roce 2008" pojednává o komunikaci organizací neziskového sektoru. Práce se nejprve zabývá specifiky kampaně a komunikace v marketingu neziskového sektoru oproti marketingu komerčnímu a sociálnímu. Zpočátku definuje vztah Nadace Charty 77 a jejího stěžejního projektu Konto Bariéry a dale je celkově zaměřena na analýzu marketingové komunikace Nadace Charty 77 Konta Bariéry v roce 2008. Práce dále zmiňuje cíle komunikace, zvolenou cílovou skupinu, nástroje a použité komunikační kanály. Zabývá se podrobnou analýzou komunikačního mixu image kampaně Lukášek a rozebírá jeho uvedení v TV, rádiu, tisku, CLV a na internetu. V druhé části práce jsou zmíněny ostatní komunikační a PR aktivity a ajejich komunikace. Určitý prostor je také věnován charakteristica a přínosům práce public relations a jejich důležitosti pro komunikaci neziskových organizací. Na závěr je zhodnocení celkové komunikace projektu Konto Bariéry v roce 2008 a uplatnění nástrojů marketingu neziskového sektoru v komunikaci projektu a několik návrhů na jeho zkvalitnění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.