Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role benefitů v motivaci zaměstnanců na příkladu společnosti GlaxoSmithKline, s. r. o.
Vízková, Veronika ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Tato práce pojednává o problematice zaměstnaneckých výhod a jejich roli v motivaci pracovníků. Cílem je zhodnotit, které faktory podněcují člověka k dosažení lepších pracovních výsledků a zda lze mezi ně také zařadit benefity. První část práce je věnována teoretickým poznatkům o motivaci. Podrobněji jsou zde vysvětleny základní principy motivačních teorií. Druhá kapitola se zabývá zaměstnaneckými výhodami, jejich členěním a významem pro společnost i zaměstnance. V rámci praktické části je provedena analýza systému zaměstnaneckých výhod ve společnosti GlaxoSmithKline. Závěr práce vychází z výsledků dotazníkového šetření o motivaci a polostrukturovaných rozhovorů, v rámci nichž byly prověřovány možné souvislosti mezi benefity a motivací.
Vliv televizní reklamy na vnímání dětí
Vízková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o vnímání televizní reklamy dětmi, které představují v rámci komerčních komunikací specifickou cílovou skupinu. Závěry o případném vlivu reklamních spotů na tuto generaci spotřebitelů vycházejí zejména z analýzy vlastního terénního šetření, které se uskutečnilo za pomoci dětí z mateřské a základní školy. Součástí práce jsou také právní a etická opatření upravující reklamní činnost s ohledem na děti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.