Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie "zeleného hotelu" na příkladě hotelu Chateau Mcely
Tvrdíková, Zdeňka ; Kiráľová, Alžbeta (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií zeleného hotelu, která je zpracována na příkladě Chateau Mcely. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretická východiska a pojednává o důležitosti hotelového průmyslu a aplikovaní marketingové strategie v tomto oboru. Je zde definován pojem zelený hotel a rozebrána jeho určující kritéria. Druhá kapitola se zabývá charakteristikou hotelu Chateau Mcely a analýzou jeho marketingové strategie. Ve třetí kapitole jsou navrženy opatření a změny, tak aby vznikla marketingová strategie zeleného hotelu, kterou je možno aplikovat v dalších ubytovacích zařízeních.
Strategie rozvoje cestovního ruchu kraje Vysočina
Tvrdíková, Zdeňka ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je vytvořit obraz současného stavu cestovního ruchu kraje Vysočina. V návaznosti na předchozí odstavce by tato práce měla sloužit ukázání možného směru ekonomického vývoje, ovšem za předpokladu potvrzení hypotézy, že kraj Vysočina je právě spíše slabším regionem, ve kterém jsou příhodné podmínky pro rozvoj cestovního ruchu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Tvrdíková, Zdena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.