Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Deformačně-napěťová analýza manipulátoru
Trubač, Pavel ; Štejnar, Vladimír (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je deformačně napěťová analýza konstrukce manipulátoru, sloužícího k polohování ocelové konstrukce při ručním svařování ve společnosti Legios. Samostatná kapitola je také věnována kontrolním výpočtům hlavních uzlů analytickou metodou.
Návrh brzdové soustavy železničního vozu Tagnpps 97m3 pro režim brzdy SS
Trubač, Pavel ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V první části práce je popsána brzda nákladních železničních vozů, její princip a ovládání. Samostatné pasáže se věnují popisu brzdy zdržové, čily špalíkové a brzdy kotoučové. V souladu s cíly je zdůvodněno široké rozšíření brzdy zdržové a její použití v návrhu brzdy, jež je hlavním předmětem této práce. Dále jsou popsány požadavky, kladené na brzdovou výstroj nákladních železničních vozů, týkající se zejména vozů provozovaných v jízdním režimu SS. Druhá část obsahuje samotný návrh brzdy nákladního vozu řady Tagnpps pro jízdní režim SS. Schéma mechanické i pneumatické části, CAD model navržené brzdové soustavy a napěťovou analýzu provedenou metodou MKP vybrané komponenty – převodnice, provedené v nástavbovém modulu prostředí SolidWorks 2011. Pro srovnání výsledků analýzy zhotovené metodou MKP je obsažen také analytický výpočet zmíněné komponenty.
Deformačně-napěťová analýza manipulátoru
Trubač, Pavel ; Štejnar, Vladimír (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je deformačně napěťová analýza konstrukce manipulátoru, sloužícího k polohování ocelové konstrukce při ručním svařování ve společnosti Legios. Samostatná kapitola je také věnována kontrolním výpočtům hlavních uzlů analytickou metodou.
Návrh brzdové soustavy železničního vozu Tagnpps 97m3 pro režim brzdy SS
Trubač, Pavel ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V první části práce je popsána brzda nákladních železničních vozů, její princip a ovládání. Samostatné pasáže se věnují popisu brzdy zdržové, čily špalíkové a brzdy kotoučové. V souladu s cíly je zdůvodněno široké rozšíření brzdy zdržové a její použití v návrhu brzdy, jež je hlavním předmětem této práce. Dále jsou popsány požadavky, kladené na brzdovou výstroj nákladních železničních vozů, týkající se zejména vozů provozovaných v jízdním režimu SS. Druhá část obsahuje samotný návrh brzdy nákladního vozu řady Tagnpps pro jízdní režim SS. Schéma mechanické i pneumatické části, CAD model navržené brzdové soustavy a napěťovou analýzu provedenou metodou MKP vybrané komponenty – převodnice, provedené v nástavbovém modulu prostředí SolidWorks 2011. Pro srovnání výsledků analýzy zhotovené metodou MKP je obsažen také analytický výpočet zmíněné komponenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.