Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika práce a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem
Trtková, Michaela ; Swoboda, Jaroslava (vedoucí práce) ; Klapálková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá specifiky vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Teoretická část práce nejprve čtenáře seznamuje s klíčovou terminologií - vymezením pojmů žák-cizinec a žák s OMJ. Východiskem zkoumané problematiky je její zasazení do perspektivy legislativních dokumentů a zásad inkluzivní pedagogiky. Dále je v této části práce věnována pozornost konkrétním výukovým principům, které jsou vztaženy do kontextu specifické edukační reality - přípravy žáků s OMJ na jednotnou přijímací zkoušku na střední školy z českého jazyka. Poslední kapitola taktéž předznamenává zaměření praktické části, jelikož se věnuje modifikacím jednotné přijímací zkoušky na střední školy z českého jazyka pro žáky s OMJ. Praktická část prezentuje výsledky šetření, které bylo prováděno formou výzkumné sondy. Cílem výzkumu je identifikovat specifika vzdělávání žáků s OMJ, konkrétně v oblasti jejich přípravy na jednotnou přijímací zkoušku na střední školy z českého jazyka z pohledu jejich pedagogů a lektorů. Klíčová slova Žáci s odlišným mateřským jazykem, čeština jako druhý jazyk, inkluze, vzdělávání žáků s OMJ, příprava na jednotnou přijímací zkoušku na střední školy z českého jazyka.

Viz též: podobná jména autorů
4 Trtková, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.