Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kooperativní vyučování na malotřídní škole
Tomsová, Marie ; Hejlová, Helena (oponent) ; Tomková, Anna (vedoucí práce)
Téma této práce je kooperativní vyučování jako prostředek k získávání klíčových kompetencí. V teoretické části se zabývám vymezením kooperativního učení, jeho znaků, principů, rolí učitele a žáka, hodnocením. Praktická část je akčním výzkumem variant vyučovacích jednotek s využitím spolupráce v malotřídní škole. klíčové kompetence kooperace pravidla hodnocení kooperativní vyučování Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Spolupráce SOU Lišov při integraci učňů se SVP do intaktní společnosti v rámci praktického vyučování.
TOMSOVÁ, Marie
Bakalářská práce se zabývá spoluprací SOU Lišov při integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do intaktní společnosti v rámci praktického vyučování. Teoretická část pojednává o socializaci handicapovaných osob, o inkluzi a integraci, definuje speciální potřeby a jejich rozdělení. Nastiňuje specifika zaměstnávání osob se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část se věnuje šetření vzájemné spolupráce smluvních partnerů na praktickém vyučování se školou. Zaměřuje se na informovanost intaktních pracovníků a přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v praxi.

Viz též: podobná jména autorů
4 TOMSOVÁ, Marie
1 Tomsová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.