Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role pedagoga ve vzdělávání nadaných
Tichavová, Denisa ; Zábrodská, Kateřina (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rolí pedagoga v procesu vzdělávání nadaných žáků. Cílem práce je porozumět tomu, jaké postoje zaujímají pedagogové k nadaným žákům a jakým způsobem tyto postoje ovlivňují potenciál a motivaci nadaných žáků ke vzdělávání. V teoretické části se práce bude nejprve zabývat problematikou nadaných dětí. Dále se zaměří na profesi pedagoga a popis faktorů, jimiž pedagogové mohou ovlivňovat vzdělávání nadaných dětí, zejména na postoje k nadání a na komunikační a interakční styly mezi pedagogy a žáky. Empirická část obsahuje kvalitativní výzkum vedený formou polostrukturovaných rozhovorů s vyučujícími nadaných dětí. Dále pak rozhovory s vybranými nadanými žáky za účelem zjištění vnímaného vlivu učitelského postoje na jejich vzdělávání a motivaci. Výsledky kvalitativní analýzy přináší poznatky o vlivu pedagogů na vzdělávání nadaných, a to jak z perspektivy vyučujících, tak i nadaných žáků.
Vliv Mindfulness terapie na psychiku dítěte s Duální vyjímečností
Tichavová, Denisa ; Švandová, Martina (vedoucí práce) ; Komárková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce popisuje míru vlivu mindfulness terapie na psychiku dítěte s duální výjimečností. Cílem mé práce je prokázání pozitivního vlivu mindfulness terapie na nadanou dívku se syndromem ADD. Teoretická část seznamuje s problematikou nadání z historického, neurologického, kognitivního a sociálního hlediska, společně s možnostmi identifikace, způsobů vzdělávání a typologiemi nadaných. Druhá část se zabývá principy a vlivem mindfulness terapie na zdraví člověka. Praktická část je pojata formou případové studie, popisující psychický stav dívky po dobu tří let před terapií. Dále pak obsahuje podrobnou analýzu osmitýdenní terapie. Poslední část studie se zabývá dvouměsíčním pozorováním duševních stavů v období po ukončení terapie, a primárně se zaměřuje na snížení úzkostných stavů a zlepšení koncentrace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.