Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Monitorování účasti na sportu a pohybových aktivitách vybrané skupiny obyvatel
Taušová, Barbora ; Korvas, Pavel (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na pohybovou aktivitu žáků devátých tříd základních škol a její vliv na zdraví člověka v dalších vývojových etapách. V první části práce uvádím teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, v druhé části se věnuji monitorování a výsledkům, získaným na základě osobnostní ankety v několika základních školách v Jihomoravském kraji. Výsledky interpretuji a sestavuji návrh na zkvalitnění života mládeže pomocí pohybových aktivit.
Monitorování účasti na sportu a pohybových aktivitách vybrané skupiny obyvatel
Taušová, Barbora ; Korvas, Pavel (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na pohybovou aktivitu žáků devátých tříd základních škol a její vliv na zdraví člověka v dalších vývojových etapách. V první části práce uvádím teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, v druhé části se věnuji monitorování a výsledkům, získaným na základě osobnostní ankety v několika základních školách v Jihomoravském kraji. Výsledky interpretuji a sestavuji návrh na zkvalitnění života mládeže pomocí pohybových aktivit.
Význam firemní kultury v podmínkách ekonomické krize
Polcarová, Regina ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Taušová, Barbora (oponent)
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou, jejím užitím v praxi a případným vlivem ekonomické krize na ni. Pro výzkum byly vybrány společnosti v rámci IKEA Group, konkrétně nákupní organizace IKEA Hanim s.r.o. a IKEA Česká republika s.r.o. reprezentovaná pražským obchodním domem IKEA Zličín . Pro objektivní zmapování firemní kultury v těchto společnostech byl vytvořen dotazník pro zaměstnance. Jako další zdroj informací byly použity interní materiály společností a volné rozhovory s jednotlivými pracovníky. Šetření ukázalo, že obě organizace čelí mnohem většímu tlaku na dosažení výsledků než tomu bylo před vypuknutím krize a mají nedostatečný kontakt s managementem. Rozdílně se jeví možnosti zaměstnanců ohledně vyjadření svého názoru. Zaměstnanci obchodního domu mají pocit, že své názory volně sdělovat nemůžou. Největší rozdíl mezi oběmi organizacemi je v mínění na IKEA jako zaměstnavatele. Nákupní organizace hodnotí IKEA jako dobrého zaměstnavatele, oproti tomu tento názor nesdílí celých 42 % pracovníků v obchodním domě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.