Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Influence of Game Design Elements on Students' Motivation to Learn
Tančiboková, Miriam ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Javora, Ondřej (oponent)
Cílem práce je zjistit, který ze dvou zkoumaných prvků herního designu více motivuje studenty k učení. Zkoumanými prvky je odměna za správnou odpověď a trest za nesprávnou odpověď. Metoda výzkumu je laboratorní experiment, který byl proveden se dvěma experimentálními skupinami. Každá skupina hrála jinou verzi deskové výukové hry Black Box. Obě verze hry byli identické, změněn byl jenom zkoumaný game designový prvek. Sběr dat byl proveden pomocí znalostních testů, vytvořených na základě obsahu hry Black Box, a standardizovaných dotazníku Flow a PANAS. V závěru práce jsou výsledky experimentu zhodnoceny a zasazeny do kontextu existujících poznatků o výuce pomocí her.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.