Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky
Takács, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje a systematizuje celý proces tvorby marketingové strategie. Pomocí konkrétních ukázek projektů také dochází k vytvoření diagramu, který graficky znázorňuje průběh marketingové strategie a dává prostor k vlastnímu rozhodování. Cílem práce je zjednodušit a zefektivnit zavedení marketingové strategie do drobných, malých a středních podniků. V bakalářské práci také nalezneme konkrétní ukázky zpracování marketingových strategií pro odlišné klienty a projekty včetně vizuálních materiálů a navrhovaných řešení.
Porovnanie hydraulických pomerov v primárnych rozvodoch tepla
Mudrá, Martina ; Takács, Ján
Príspevok sa venuje porovnaniu hydraulických pomerov v primárnych rozvodoch tepla vybraného úseku sústavy centralizovaného zásobovania teplom. Porovnával sa výpočtový stav so skutočným stavom pred obnovou stavebných objektov a výpočtový stav s predpokladaným stavom po obnove stavebných objektov pripojených na sústavu centralizovaného zásobovania teplom. Cieľom príspevku je prostredníctvom tlakových diagramov poukázať na disproporcie, ktoré sú na reálnych tepelných sieťach sústav centralizovaného zásobovania teplom, nakoľko sa hydraulike vonkajšej časti vykurovacej sústavy nevenuje dostatočná pozornosť. Rekonštrukciou pôvodných primárnych rozvodov tepla a výmenou obehového čerpadla na vybranom úseku možno dosiahnuť hydraulickú stabilitu sústavy a úsporu prevádzkových nákladov.
Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky
Takács, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje a systematizuje celý proces tvorby marketingové strategie. Pomocí konkrétních ukázek projektů také dochází k vytvoření diagramu, který graficky znázorňuje průběh marketingové strategie a dává prostor k vlastnímu rozhodování. Cílem práce je zjednodušit a zefektivnit zavedení marketingové strategie do drobných, malých a středních podniků. V bakalářské práci také nalezneme konkrétní ukázky zpracování marketingových strategií pro odlišné klienty a projekty včetně vizuálních materiálů a navrhovaných řešení.
Návrh zefektivnění procesu získávání a výběru pracovníků v IT společnosti
Takács, Jan ; Kořistka, Martin (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se blíže zabývá celým procesem přijímacího řízení pracovníků do mezinárodní, respektované firmy. Pojednává o zvyšování efektivity výběru jednotlivých zaměstnanců a soustředí se na jejich dlouhodobý růst a vzrůstající produktivitu a motivaci. Obsahuje také analýzu současného stavu náboru pracovníků, včetně vypracovaných návrhů na změny a inovace do budoucna. Zabývá se také ukázkami moderních cest k získání co nejperspektivnějších zaměstnanců.

Viz též: podobná jména autorů
4 Takács, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.